Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Stránky obcí - úřední deska

15. lis 2010 15:43 #67236
Odpověď od vlada
Nováček
Omlouvám se za svou zmatečnost. Nemyslel jsem, že by měla problém. Jen jsem narážel na obdobu u článků. Název článku normálně s diakritikou, ale Alias bez mezer, diakritiky a pod. Předpokládám, že komponenta UD interně bude fungovat taky tak nějak. Není to "můj" problém uživatele :) . Jen aby to tobě nekomplikovalo práci - jednoznačná identifikace dokumentů a tak. Ale třeba pracuješ s ID a je to úplně mimo mísu.

Datum svěšení vždy. Datum automatické archivace jako samostatná, interní proměnná v BE. Ne ve FE. Nebo tedy ruční archivace. To je ono. Musí se odlišit pojem Svěšení a Archivace. To jsem se snažil napsat ve svém minulé poznámce.
Svěšení není archivace. Pouze ukončení lhůty k vyjádření připomínek dotyčných. Archivace může, ale nemusí nastat vzápětí poté. A často také nenastává.
Termín svěšení je dán Správním řádem a dalšími právními předpisy, podle typu dokumentu. Termín archivace nastane logický až po termínu Svěšení, ale není striktně stanoven.
Tak musí fungovat všechny úřední desky. :)

15. lis 2010 16:12 #67237
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Jojo, pracuji s ID, takže UD nevadí, když dva záznamy budou mít stejný název. ID záznamu je vidět u staženého souboru (čísla před pomlčkou).

Takže k té archivaci. Pokud má být archivace nezávislá na datu sejmutí, je potřeba pro automatickou archivaci uvést ještě datum archivace. Jinak není možné automatickou archivaci udělat, protože není jasné, kdy se má záznam archivovat.

15. lis 2010 16:37 #67238
Odpověď od Zdenda42
Začátečník
bez vypršení, to se mi líbí jde v tomto případě jen o přehlednost, aby bylo vidět, ktreý je ještě platný

15. lis 2010 19:45 #67247
Odpověď od Dan
Začátečník
Archivace je opravdu pouze pojem pro administraci e-desky, ve frontendu potřebujeme pouze datum vyvěšení a datum svěšení. Podle těchto dvou údajů uživatelům zobrazujeme "platné" dokumenty - tedy ty, které jsou v papírové podobě vyvěšené na fyzické úřední desce.

Pokud nastane datum sejmutí, tak od toho dne se zobrazuje dokument už jen v archivu e-desky. Z fyzické úřední desky by se v ten samý den měl dokument odstranit také.

Takže když dokument sundáme z fyzické úřední desky a založíme někam do šanonu (archivu), tak to samé bych pro přehlednost udělal i v administraci e-desky. Budu mít tak pěkně odlišené záznamy "platné" a sejmuté.

Takže pokud bude zachována automatická i ruční archivace, tak by mohli být všichni teoreticky spokojeni ;)

15. lis 2010 20:24 #67249
Odpověď od Ondra Cimfl
Začátečník
Deska vypadá pěkně, v jednoduchosti je krása. Jen se zeptám, nedala by se ve frontendu desky, když se přepnu do archivu, dodělat možnost nastavit datum?
Něco jako zobrazit archiv desky od ... do ...
Aby to nebylo po delší době moc nepřehledné.
Jinak dost dobrá práce Houbáku :)

15. lis 2010 20:54 #67250
Odpověď od Ondra Cimfl
Začátečník
Ještě bych měl jednu poznámku. Bylo by asi lepší kdyby se dokument otevíral v novém okně. Popřípadě, aby se tahle možnost dala nastavit v administraci při vytváření dokumentu.

Něco jako je to při vytváření položky menu.

Při kliknutí otevřít v: ......

Powered by Fórum