Stránky obcí - úřední deska

Odpověď od Ondra Cimfl
04. lis 2010 11:37 #66796
Fenris napsal:

Nechci vám něco podsouvat, ale možná by stálo za zvážení vytvoření speciální aplikace pro ZOO - není to tak složité a všechny prefabrikáty jsou v základním free ZOO k dispozici - tý jo, já se do toho snad i dám - to by mě asi i bavilo :laugh:


Tý vogo, Fenri, kdyby si se do toho vážně chtěl pustit, tak by to bylo super. Veřejná pochvala před nastoupenou jednotkou a rozvinutou zástavou tě nemine :laugh: .
Místopřísežně prohlašuju, že jsem vážný zájemce o "Úřední desku". A pokud jde o platbu, tak jsem koukal na tvůj web a s placením by to u tebe asi neměl být problém. Ty bys za to mohl klidně vystavit fakturku.
Ovšem kdyby to bylo free, tak by to bylo naprosto super. Ovšem chápu, že to dá spoustu práce a tvýho času, takže se případnému poplatku vůbec nebráním.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od vlada
08. lis 2010 14:02 #66924
Hezký den
Od zahájení této diskuse již uplynuly čtyři dny a byl čas na uvážení dalšího postupu. Já mezitím web téměř dokončil s prozatímním použitím Phoca Download a do konce listopadu ho zkušebně spustím.

Bylo by opravdu krásné, kdyby se třeba FENRI ujal tvorby speciálního modulu Úřední desky, jak jsme ji definovali. Vzhledem k tomu že více než 6000 obcí musí provozovat elektronickou úřední desku, předpokládám, že mnohé běží i na JOOMLE, takže uplatnění by snad našla.

Já osobně nejsem programátor, takže v této části projektu bych pomoci nemohl, maximálně jako tester, (na jednom PC mám historický IE6 :) )případně při sběru podkladů nebo při diskusi o formulaci přesných požadavků.

Předpokládám, že pokud by se někdo na řešení vrhl, stane se tak po dokončení stávajících projektů, což bude nějaký čas trvat. Občas tedy vrátím toto vlákno na vrchol diskuse, jestli se někomu "neuvolnil prostor" a případně by ho to "bavilo" :) .

Děkuji tedy všem účastníků diskuse a těším se na to, že jednou dojde svého naplnění :P

Zdraví Vlada

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Houbák
08. lis 2010 14:23 #66927
Už jsem se do toho pustil. Až budu mít nějakou funkční verzi, tak napíšu odkaz na vyzkoušení.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Dan
08. lis 2010 14:38 #66929
Dobrý den, také nabízím tu "neprogramátorskou" pomoc - testování, připomínky, náměty... ;)

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
09. lis 2010 01:10 #66955
též se hlásím na testování

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bart
09. lis 2010 13:37 #66966
Také se připojuji o žádost k testování / případnou (neprogramátorskou) pomoc

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od
09. lis 2010 14:11 #66967
Tak páni testéři, zahájil jsem práce na ZOO aplikaci a v tomto okamžiku by mne zajímalo, jaký preferujete formát data pro zveřejnění a zneveřejnění :)

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Dan
09. lis 2010 15:04 #66969
Obsluha e-desky by měla být co nejvíc intuitivní a jednoduchá, tudíž bych navrhoval klasický český formát dat (bez nul): d.m.yyyy (např. 9.11.2010).

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Ondra Cimfl
09. lis 2010 15:13 #66971
Taky bych se přimlouval za co nejkratší formát, jak píše eiland, ať to není moc roztahané.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jirka
09. lis 2010 16:59 #66976
zaregistroval jsem téma úřední desky. tak bych chtěl jen říci, že toto téma je již pro Jooma zpracované. Ukázka na: www.prima-web.cz/moduly-rozsireni/modul-uredni-deska/pdf.html

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od ghost
09. lis 2010 17:26 #66980
za kolik tuto komponentu nabizite jsem na webu nedohledal
jaka je tedy jeji cena?

Joomla! pro každého

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od
10. lis 2010 11:39 #67023
První náhled...



A další dotaz, jaké formáty souborů povolit pro výchozí nastavení?
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od karel
10. lis 2010 12:36 #67025
pouze technická:
- datum bude vhodnější asi rovnou uvádět správně (d.m.rrrr) - viz eiland,
- složitější to sice je s intervalem, ale 'imho' bych to chtěl uvádět správně...

Znáte-li řešení, sdělte ho - pomůžete ostatním při řešení stejného problému, i případný "rádce" bude vědět, poradil-li správně nebo špatně.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
10. lis 2010 13:29 #67027
On s tím formátem data může být trochu zádrhel viz. toto vlákno . Nicméně bych se nebál použít formát s nulou, byť jen z důvodu "zarovnanosti". Jen snad změnit formulaci na: Vyvěšeno od xx.xx.xxxx do xx.xx.xxxx
Formáty implicitně povolené bych viděl na DOC, DOCX, XLS, XLSX, PDF, RTF, TXT, JPG, ODF?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
10. lis 2010 15:00 #67028
Nechci být puntičkář, ale k tomu datu...
Přikláněl bych se spíš k formě:
Vyvěšeno: dd. mm. rrrr
Sejmuto: dd. mm. rrrr
Obě položky jsou myslím si důležité a to z toho důvodu, že některé starší (lidské) struktury mají problém se zobrazením data v intervalu. Doporučuji tedy zobrazit obě slova (nebo sloupce) "Vyvěšeno" a "Sejmuto". Nic se tím nepokazí a zároveň bude i paňmáma z matriky spokojená :laugh:

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.