Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Stránky obcí - úřední deska

12. lis 2010 11:19 #67109
Odpověď od Jirka
Začátečník
Zdravim, o tu uredni desku bych mel pripadne take zajem, zatim jsem to resil pres remository v j1.0 a DOCmanem v 1.5. Problem je s datumem sejmuti a v remository i s premistenim do archivu, na urade pro ne moc slozite. Nebranim se i nejakemu poplatku. Jirka

12. lis 2010 14:40 #67143
Odpověď od Dan
Začátečník
Ještě bych měl jeden tip pro frontend el.desky.

Bylo by možné dodělat kromě komponenty i modul, pomocí kterého by se mohly nejnovější dokumenty zobrazovat někde na úvodní stránce? Stačilo by datum + část názvu (okleštěná na určitý počet znaků - cca 80-100 znaků).

12. lis 2010 18:13 #67151
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
To eiland:

Nepodařilo se mi nasimulovat ten problém. Mohl bys prosím přesně napsat, co jsi udělal?

Ten modul nebude problém, ale zaměřil bych se na něj až bude hotová komponenta.

Chtěl jsem se ale zeptat, jak má fungovat ten archiv. Jestli přesun do archivu je čistě ruční věc nebo zda se má dělat automaticky. A nebo, jestli se tím archivem myslí všechny záznamy, které jsou "sejmuty" - datum sejmutí je starší než aktuální datum.

12. lis 2010 22:13 #67158
Odpověď od vlada
Nováček
Nevím jak eiland, ale jak jsem poměrně podrobně psal o pár příspěvků dříve, já dávám přednost ručnímu přesunu. Nějaká zaškrtávátka a hromadně šupky do archívku. ( vždycky na konci roku :laugh: )

13. lis 2010 01:25 #67160
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Ruční přesouvání do archivu nebude problém.
Zatím jsem však do administrace přidal možnost nastavit některé parametry (např. povolené typy souborů, max. velikost souboru,...). Požadujete nějaké další volitelné parametry?

13. lis 2010 14:56 #67172
Odpověď od Dan
Začátečník
To houbak (k te chybce v administraci): Tak to jsou vlastně 2 různé věci.

1) Když otevřeš detail nějakého záznamu, kde je vložený soubor, tak zkus provést nějakou drobnou změnu v názvu dokumentu - po uložení mi zmizel připojený soubor - zřejmě se při provádění příkazu UPDATE neprovede aktualizace pole s názvem souboru.

2) Když v nějakém záznamu smažu datum sejmutí, tak mi to hlásí, že datum je ve špatném formátu (ikdyž jsem žádné datum nevyplnil). Jde teď o to si říci, zda je datum sejmutí povinné či nikoliv. To bude asi námět do diskuse ;)

S tím modulem je to jasný - jen jako námět do budoucna, který bude velmi praktický..

K té archivaci: někomu bude vyhovovat ruční přesouvání a někomu automatické. Já osobně bych volil automatickou, ale pokud by to šlo nastavit v administraci v parametrech e-desky (automaticky/ručně), tak by to bylo univerzální řešení pro všechny. A kdyby v obou případech přišel v den sejmutí dokumentu e-mail, který by mi připomněl, že bych ho měl sundat i z té "fyzické" úřední desky na návsi, tak by to opravdu nemělo chybu. Ale vím, že si dost navymýšlím, co? :)

Powered by Fórum