Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Stránky obcí - úřední deska

13. lis 2010 19:21 #67174
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
ad 1.) Díky za popsání problému, teď už by to mělo být opravené.

ad 2.) Počkám, až jak dopadne případná diskuze.

Archivace
Oki, bude možné zapnout automatickou archivaci, ruční archivace bude fungovat vždy. Myslím, že toto by mohlo být přijatelné pro všechny. Poslání emailu by snad nemusel být problém (posílal by se pouze v případě automatické archivace).

Již funguje úřední deska i ve frontendu.

14. lis 2010 01:50 #67186
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
V administraci je možné nastavit automatickou archivaci.
Datum ve frontendu se zobrazuje bez počátečních nul.

14. lis 2010 20:11 #67206
Odpověď od Zdenda42
Začátečník
Dnes jsem prohlížel vaší komponetu, je super.
K datu sejmutí, jsou obecní vyhlášky, jejichž platnost je do vydání další, třeba vyhlášky o odpadech, poplatcích. takže asi nepoviný údaj, nebo publikovat trvale a po vydání další vyhlášky ručně archivovat. Asi tak bych si to představoval.

15. lis 2010 00:32 #67210
Odpověď od Houbák
Zkušený uživatel
Tak nevím, buď málo testujete nebo komponenta funguje správně :-).
Přidal jsem další věci, tak budu rád, když je otestujete.

1. je možné u záznamu nastavit jeho platnost tak, aby byl stále platný. Tento záznam se potom nebude automacicky archivovat. Pokud se archivace provede ručně, automaticky se u něj jako datum sejmutí nastaví aktuální den.

2. archivované záznamy se nedají upravovat ani mazat.

3. v nastavení přibyla položka pro popis záznamů, které nemají nastaven datum sejmutí.

To je zatím vše...

15. lis 2010 09:09 #67212
Odpověď od Dan
Začátečník
O víkendu jsem musel využít to krásný počasí, proto jsem se k otestování dostal až nyní ;) Jinak musím říct, že už je e-deska zase o velký krok dále! Musím vyslovit Houbakovi veřejnou pochvalu :)

Administrace už je v pořádku. Všechna nová vylepšení se mi líbí.

Jen bych měl připomínku k frontendu:

1) Sloupec "Název a anotace" bych pojmenoval asi jen jako "Název", neboť zde skutečně je pouze název - anotace se zde nezobrazuje.

2) Sloupec "Dokument" - počet stažení je trochu matoucí, buď bych ho vyhodil úplně nebo přidal do volitelného sloupce. Tento údaj má spíše smysl v administraci (kde nyní není), pro návštěvníky e-desky moc smysl nemá. Dále bych doplnil do hranatých závorek před velikost soubor i formát (pdf, doc...). Je to čistější řešení než jen ikonka. Dále, po najetí na ikonku se zobrazí TITLE "Uložit soubor" - zde by bylo dobré zobrazit něco jako "Zobrazit/otevřít dokument + vypsat název dokumentu".

15. lis 2010 09:27 #67214
Odpověď od Zdenda42
Začátečník
Tak jsem testoval
Dám li vložit zítra, zobrazí se to hned, položka zveřejnění na pořád je super, prázdná kategorie se nezobrazí, to si nejsem jist zda je to špatně, nebo dobře.
Ale podle mých představ
Vzhledem k tomu, že většina dokumentů je od cizích úřadú, FÚ SÚa pod a jmenují se téměř všechny veřejná vyhláška. moje představa by byla, název dokumentu, anotace (která se nezobrazuje), kde by byly detaily (popis dokumentu, pro koho je určen, aby lidi nemuseli všechny dokumenty otvírat) a místo zodpovídá by bylo autor - tzn jméno úřadu, kdo to zplodil.
ještě by nebylo od věci oddělit archiv i v administraci, pro lepší přehlednost, a nenobo alespoň otočit pořadí od nejnovějších.
To je zatím asi vše, administrace šlape

Powered by Fórum