Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (Včera)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Zobrazení hlavní horzontální nabídky

22. čvc 2015 15:26 #122728
Zobrazení hlavní horzontální nabídky od prema kejzlar
Uživatel
Dobrý den, před pár lety jsem společně s kolegou byl zaúkolován předěláním školního webu. Na mé osobě bylo víceméně jen dokončení a naplnění webu, který měl již kolega připravený v Joomla 1.5. Co se týče tvorby stránek v Joomle jsem tedy spíše začátečník.
Letos jsem se rozhodl aktualizovat na verzi 3.x. Vše se celkem zdařilo jen stará šablona byla samozřejmě nefunkční. Vybal jsem tedy šablonu novou (dd_highschool_43) jen jsem se zadrhl, že žádná ze zvolnených šablon mi nezobrazuje hlavní horizontální nabídku - je třeba ji někde zvláštně aktivovat nebo je třeba upravovat stránky s kódem?

Díky za radu.

23. čvc 2015 12:58 #122744
Odpověď od Jitka Šteffanová
Uživatel
V jaké pozici máte to horizontální menu? V původní ze staré šablony nebo jste to menu umístil do nové pozice? Dám příklad, stará šablona mohla být vytvořená například v Artisteeru, kde se pro horizontální menu používá pozice User3, v nové šabloně ale tuto pozici nemáte....

23. čvc 2015 13:45 #122748
Odpověď od prontik
Zkušený uživatel
No pokud je to pouze šablona kterou jste nahrál, tak tam to menu být ani nemůže to by jste musel mít quickstart balíček a ten nem8te asi, tedy holá šablona.

Jestli to je tato šablona , tak tam je použit nějaký modul pro menu. Takže si stáhněte např. tento modul , nainstalujte a přiřadte k příslušné pozici.

Joomla je jako puzzle. Stačí vědět jak ty dílky k sobě poskládat.

23. čvc 2015 16:33 - 23. čvc 2015 16:36 #122755
Odpověď od prema kejzlar
Uživatel
Díky, nakonec jsem se tedy o kousek posunul a menu už se nějaké zobrazuje, bohužel ale barevně a stylově neodpovídá ještě menu z uvedené šablony.