Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Nefunguje Lightbox

05. bře 2012 11:14 - 05. bře 2012 11:16 #90870
Nefunguje Lightbox od Pavel Tajduš
Uživatel
Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám čistou instalaci Joomly 2.5 u Wedosu.
Snažil jsem se rozchodit nějakou foto galerii, ale u žádné mi nefungoval lightbox a podobně. Zkoušel jsem několik různých modulů, ale vždycky to samé.

Přijde mi to, že negunguje jQuery (ale jsem nováček, takže tomu moc nerozumím). Nejdříve jsem si myslel, že mám chybu v šabloně, ale ve všech šablonách (z instalace joomly) je to stejné.

Přemýšlel jsem, jestli není něco zakázané přímo u wedosu, nebo v .htaccess

Tato příloha není pro hosty přístupná.
Prosím nejprve se přihlaste nebo registrujte.


Hledal jsem i na foru, ale nic jsem nenašel. Tak nevím.
Máte nějaký tip?

Tento příspěvek obsahuje soubor příloh.
Pro zobrazení se přihlaste nebo zaregistrujte.

05. bře 2012 11:45 - 05. bře 2012 11:45 #90874
Odpověď od Bong
Moderátor
Nefunguje - to je univerzální všeříkající slovo, ale k určení problému naprosto nevhodné. Musíte problém popsat, zkopírovat chybové hlášky, uvést jaká rozšíření vlastně používáte a dát nejlépe i odkaz na vaše stránky, kde je možno chybu vidět...

Prostě vám to nefunguje... .htaccess je normální, ale váš hosting, to je už jiná. Zkuste si jej zde na fóru vyhledat. Až narazíte na zmínku o "kouzelném tlačítku", zkuste jej použít. Třeba se to rozběhne.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Pavel Tajduš

05. bře 2012 14:11 #90883
Odpověď od Pavel Tajduš
Uživatel
Věděl jsem, že dostanu sodu :-)
Omlouvám se za svůj příspěvek. Přidám nějaké info. Kouzelné tlačítko jsem také použil, ale zřejmě nedokážu dobře specifikovat svůj problém.

Použil jsem například tento doplněk: