Čeština, admin sekce
28. led 2012 19:24 - 28. led 2012 19:26 #88250
Ahoj, jelikož jsem v Joomle nováček, tak potřebuji do admin sekce ČJ. Jenže pokud udělám stejný postup jako pro ČJ na web (tam mi to jede v pohodě), tak mi to vyhodí chybu 500 "Error 500!
/administrator/index.php
Internal Server Error!" Jak to tedy mám udělat?
Děkuji.
WEB: sims.c-4you.eu
/administrator/index.php
Internal Server Error!" Jak to tedy mám udělat?

WEB: sims.c-4you.eu
28. led 2012 21:18 #88252
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Balíček s češtinou jste standardně nainstaloval pomocí instalátoru Joomla a teď ji jen chcete v Správce jazyků: Instalované jazyky nastavit pro Stránky a Administraci, nastavit jako výchozí? Nebo jste dělal něco jinak?
Chyba 500 je chyba serveru, vypněte si pro začátek SEF URL v Globálním nastavení.
Chyba 500 je chyba serveru, vypněte si pro začátek SEF URL v Globálním nastavení.
28. led 2012 21:39 #88254
Odpověď od Jan
Uživatel
Na stránky jsem Češinu nainstoval pomocí extension manageru, a následně jí zvolil jako výchozí. To funguje. Ale když chci nainstalovat Češtinu do administrace, tak mi vyskočí ta chyba.
28. led 2012 21:48 #88256
:: bývalý člen Joomlaportalu ::
Odpověď od HonzaKr

Moderátor
Čeština se pro frontend a administraci instaluje současně, pouze se povoluje každá samostatně.
:: bývalý člen Joomlaportalu ::
28. led 2012 21:52 #88257
Odpověď od Jan
Uživatel
Laicky to znamená co?
Já sem v tomhle nováček. Pokud se musí instalovat Site, a admin současně, tak jak? Můžu si vybrat jen jednu a to "site" nebo "admin", ne obojí.

28. led 2012 23:54 #88263
Joomla je jako puzzle. Stačí vědět jak ty dílky k sobě poskládat.
Odpověď od prontik

Zkušený uživatel
To znamena, ze jakmile nainstalujete cestinu (uz jste to udelal), tak jste nainstaloval site i admin. Ted staci jen pro admin nastavit jako defaultni jazyk cestinu.
Extension > Language > Installed Administrator.....a tam dat defaultni cestinu