Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Povolení parametru v URL

29. říj 2020 18:51 #143111
Povolení parametru v URL od rmaslo
Uživatel
Předem se omlouvám, je-li můj dotaz naivní, jsem sice programátor v PHP ale Joomlu nijak neznám.
Podle článku www.joomlaportal.cz/tipy/625-jak-vlozit-vlastni-kod-do-clanku se mi podařilo vytvořit modul, ten dát do článku a tento článek mi administrátorka dala na nějakou speciální stránku. Vše ok.
Nicméně já bych ve svém kódu potřeboval získat parametr z URL. Bohužel pokud zadám adresu ve tvaru www.firma.cz/xxxxx?id=nn tak přesměrování mi vše za otazníkem vymaže a pak samozřejmě z $_GET nic nezjistím. Lze toto někde povolit?
Díky všem za odpovědi

PS: Verze: 3.9.22

30. říj 2020 12:26 - 30. říj 2020 12:27 #143112
Odpověď od H13
Admin
Ahoj,

otázka je, jaký přesměrování?

Je to plugin nebo modul? (plugin je většinou část nějakého řetězce, co se dává do článku a spouští se jen ve článku, zatímco modul bývá např. po stranách, nahoře, dole na všech stránkách - typicky menu)

Pokud Joomla! dostane nějakou URL, nedochází k přesměrování, to jen v případech, kdy se jedná o nějaký úkol - jako je např. uložení, smazání, atd. V tom případě Joomla! controller dostane parametry z GET (případně z POST), nějak je zpracuje a teprve pak přesměrovává většinou na původní stránku.

Pokud tedy existuje nějaký odkaz na článek v Joomle!, primárně k žádnému přesmeřování nechodází.

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

30. říj 2020 16:07 #143113
Odpověď od rmaslo
Uživatel