Přihlásit se

OPC Rupostel - Zásilkovna - zobrazeníadresy poboček v objednávce

26. říj 2021 08:52 #145070
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Ano, rozhodně by jste neměl platit za chyby v rozšíření, navíc pokud máte aktivní subscription.
Ale to je první věc co všem píšu aby udělali - napište na podporu.

P.S.
Lidem, co za Vás pracují zadarmo, by jste měl ze slušnosti aspoň poděkovat.

MiniJoomla! - www.minijoomla.cz - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

26. říj 2021 11:12 #145071
Odpověď od Leoš
Pokročilý uživatel
Ahoj kluci,
díky za všimnutí si mého problému. Na podporu jsem napsal do fóra Rupostelu ale jsou tam asi dlouhé čekací doby na odpověď, proto jsem to napsal i zde.
Pokud máte nějaké další nápady, tak vám budu velmi vděčný...a předem děkuji za váš čas a ochotu.

Leoš

26. říj 2021 11:15 #145072
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Leoši,

jak jsem psal do emailu, mám s Rupostelem nepravidelný/pravidelný každý týdenní skype standup, tak se mohu zeptat, ale podle toho co psal František, tak je vyřešeno ne?

MiniJoomla! - www.minijoomla.cz - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

26. říj 2021 11:48 #145073
Odpověď od Leoš
Pokročilý uživatel
Ahoj,,
tak jsem nyní zkoušel přeinstalovat plugin Zásilkovny. Znovu jsem načetl pobočky, znovu uložil dopravu.
Při testu objednávky vše ok ale v rekapituaci objednávky na frontendu, v administraci a v mailech zákazníkovi problém stále stejný.

Dělám něco špatně????

Díky Leoš

29. říj 2021 20:34 #145092
Odpověď od Leoš
Pokročilý uživatel
Díky všem za rady a tipy, díky Stanovi z Rupostelu za opravu. Už to funguje :-)

Hezký večer
Leoš

29. říj 2021 23:55 #145095
Odpověď od xunil
Zkušený uživatel
Je dobré popsat řešení pro ostatní kteří narazí na stejný problém.

30. říj 2021 03:19 #145098
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert

Je dobré popsat řešení pro ostatní kteří narazí na stejný problém.


Rozhodně:
Napsat na podporu oficiálně koupeného rozšíření a počkat na opravu == vydání nové verze.

MiniJoomla! - www.minijoomla.cz - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

31. říj 2021 20:52 #145116
Odpověď od Leoš
Pokročilý uživatel
Ano ano, napsal jsem na oficiální podporu Rupostel a dostal jsem mailem opravenou komponentu - novou verzi. Ostatně komunikace je i na jejich foru.
Díky Leoš

Powered by Fórum