Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Virtuemart 3 a Facebook pixel

17. lis 2020 18:38 #143217
Odpověď od Cony
Moderátor

Rudolf napsal: Co se týká 5, no divil by jsi se. Jsou velké agentury, které tyto údaje pečlivě sledují a požadují, aby se měřily různé zajímavé věci, které v manuálu nejsou.

Jasně, určitě jsou lidi / agentury co to používají. V praxi jsem se ale často setkal s tím, že "markeťák" to někde viděl / zaslech / četl, vyžadoval nasazení do nejpodrobnějších detailů, a když jsem se po roce pídil po tom jak tom využívá, zjistil jsem že vůbec :) Chce to prostě zvážit náročnost implementace (která není triviální) a potencionální přínos a využitelnost.

Rudolf napsal: Jen jsi mi sebral vítr z plachet...

Ale jen trošičku :)

Rudolf napsal: Základní facebook pixel mám napimplementovaný pomocí GTM

GTM je určitě zajímavá věc, která dokáže hodně vyřešit, zatím jsem ale nenarazil na člověka, který by si dokázal v GTM nastavit něco víc než propojení na analytics :) Obvyklá představa je totiž "Klik a hotovo" a ono to tak snadné není :)

17. lis 2020 18:52 - 17. lis 2020 19:01 #143218
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Jsem specialista na GTM (stovky hodin studia, vývoje a nasazování na klientské weby).

Už jen třeba z důvodu abych programátorovi vysvětlil co má naprogramovat a jak to má fungovat - opět vývoje GTM pluginu a rozšiřujících GTM pluginů - Facebook, Sklik, E-commerce VirtueMart, TrustedShops, Heureka CZ/SK/HU/Zboží konverze, Ceneo PL, CJ Affiliate...

Nastavuji co se dá a teprve až je to otestované a funkční v GTM, tak na to děláme plugin.

Pro TrustedShop jsem jim opravoval jejich integraci do GTM, mají tam chybu, jenže po naprogramování pluginu a nastavení v GTM to chtěli zadarmo :)
Pro UA programátora jsem upravoval jeho plugin ecommerce - bohužel nechtěl to implementovat tak to máme upravené jen na našich webech.

Ale hodně věcí se taky musí nastavit v GA, aby v GTM vše korektně fungovalo.
Není to věda, když to člověk zná.

Kdo chce, může studovat v EN - mým guru je Simoahava - teď se právě učím GA4:
www.simoahava.com

P.S.
Například si pomocí pluginu v GTM měříme v GA jaké dopravy a platby byly u objednávky použity (mapovací JS tabulka), grupujeme objednávky podle ID uživatele...
Hehe dalo by se o tom psát mnoho.

MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

17. lis 2020 19:40 #143219
Odpověď od Cony
Moderátor

Rudolf napsal: Hehe dalo by se o tom psát mnoho.

Hezký téma na Joomla sraz :)

17. lis 2020 22:10 #143220
Odpověď od Ondra
Uživatel
Díky za vaše příspěvky k tomuto téma.
Netušil jsme, že se diskuze tak rozvíří. Co se týká mého postupu implementace, přiznávám, že je hodně amatérská :huh:
Kupodivu markeťák s tím problém nemá a na FB účtu jsou akce aktivní.
jen pro upřesnění, tento postup jsem implementoval na jednoproduktový eshop. Jedna stránka produkt a druhá stránka nákupní košík (onepage).

18. lis 2020 00:47 #143221
Odpověď od Cony
Moderátor
No, ono to asi "nějak funguje", ale
- tím že to máte přímo v šabloně, bez rozlišení toho, na jaké stránce jste, posíláte furt dokola akce AddToCart a InitiateCheckout, tedy špatná data
- neposíláte žádné údaje o položkách, tj. není vidět co bylo přidáno do košíku (pak mi přijde celé AddToCart jako zbytečné)
- chybí mi, podle mně hlavní, událost Purchase - info o nákupu - konverze...

18. lis 2020 18:21 #143222
Odpověď od Martin Balko
Začátečník
Ďakujem Vám, medzitým som to dal riešiť profíkom:

www.vanekdesign.com/

takže zatiaľ nejdem testovať Vaše riešenie = zvlášť, keď vyvolalo taký ohlas a kontroverziu :)

Uvidím, keď to otestujeme, zatiaľ vyzerá, že pán Vaněk to vyriešil profesionálne a tak ako sa má. Ak budete potrebovať profesionálnu pomoc, určite ho odporúčam.

Majiteľ parfumérie parfumylacno s lacnými parfumami Fm Group vo svetových vôňach, kvalitné napodobneniny originálnych parfémov.

Powered by Fórum