akeeba backup

Milan
24. kvě 2018 11:16 #135938
Přeji pěkný den,
jelikož nemám ještě dostatečné zkušenosti s Akeeba Backup tak jsem si asi vytvořil problém. Měl jsem web na subdoméně a ten jsem přemístil na ostrou doménu ale ne pomocí Akeeba Backup. Když jsem si chtěl vytvořit zálohu již na ostrém webu tak mi to hlásilo ať neotvírám další okna a vyčkám na případnou chybu. Nic dalšího se ale nestalo. Nenapadlo mne nic jiného než Akeebu odinstalovat a nainstalovat novou.
Bohužel se ale nerozjede konfigurace a hlásí mi tuto hlášku.
"Spuštění průvodce nastavením selhalo
Akeeba Backup se nepodařilo zjistit vhodnou metodu AJAX pro použití na Vašem serveru. Kontaktujte naši podporu pro více informací."

Nevíte prosím co s tím?

Moc děkuji všem, Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Aleš Palas
24. kvě 2018 11:22 - 24. kvě 2018 11:34 #135941
V Akeeba Backup přejdi do Konfigurace a nahoře je Průvodce nastavením. Samo si to otestuje nastavení serveru a vytvoří konfigurační soubor (chvíli to trvá, Akeeba zkouší různé časy odezvy serveru, tak vydž). Pak už můžeš spustit zálohování.

Pokud to nefunguje podívej se do Systém - Systémové informace - Informace o PHP a vyhledej max_execution_time. Pokud je menší než 10 tak bude mít Akeeba problém. Hodnota max_execution_time je daná hostingem.
V konfiguraci dole - Expertní nastavení - nastav Maximální čas spuštění na hodnotu o něco nižší nižší než je max_execution_time a zatrhni Pokračovat v zálohování po chybě AJAX. Pak spusť zálohování.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 11:32 - 24. kvě 2018 11:36 #135942
Děkuji za pomoc,

bohužel když to zapnu tak se objeví prázdná stránka jen se základní horním Joomla menu, a cca. po pěti minutách stále nic. Tak tam je nastaveno 30

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Aleš Palas
24. kvě 2018 11:34 #135943
Doplnil jsem předchozí odpověď

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 11:39 #135945
Tak bohužel, stav je stále stejný.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Aleš Palas
24. kvě 2018 11:54 - 24. kvě 2018 11:59 #135946
Zkus nastavit Minimální čas spuštění tak 2 s,
Maximální čas spuštění
5-10 s,
Tolerance času spuštění
75 %.
Máš dostatek místa na zálohu?
Akeeba mi běhá všude bez problémů, vyjma jednoho hostingu právě s nízkou hodnotou max_execution_time (bylo tam jen 7s).

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 12:09 #135949
Ano vyzkouším, bohužel si myslím, že bude chyba způsobena přesunem stránek. Na subdoméně normálně fungovala. Na zálohu mám dostatek místa. Zapomněl jsem možná ještě uvést, že při od instalaci proběhlo že systém nenašel cestu k nějakým třem souborům tak nemohly být odinstalovány. Bohužel jsem si je nezapsal.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
24. kvě 2018 12:18 #135951
Trochu se ztracim v tom co vlastne resite. Nefunguje Akeeba Backup?

Na subdomene ano? Zazalohujte tedy web na subdomene a kliknete na tlacitko Pruvodce presunem stranek. A nasledne si stranky presunete spravne......

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 12:34 #135952
Jak jsem psal v úvodu, nepoužil jsem Akeebu při přesunu ze subdomény na ostrou doménu a subdoménu jsem zrušil.
Po tomto přesunu se bohužel vyskytly výše jmenované potíže. Na subdoméně Akeeba fungovala.
Moc děkuji.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 14:33 #135956
Přeji pěkný den, chtěl bych porosit. Bylo by řešením přes FTP smazat všechny soubory týkající se Akeeby a nainstalovat ji znovu?
A které soubory a kde jsou v Joomle všude zapsané?

Moc všem děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
24. kvě 2018 19:58 - 24. kvě 2018 20:00 #135966
Když jste komponentu znovu nainstaloval, tak by odinstalovat měla jít bez problémů a bez chyb.
Instalační balíček Akeeba Backup obsahuje více součástí, jaké to jsou a kde jsou nainstalovány zjistíte prozkoumáním balíčku.

Mimochodem ta Joomla byla přesunuta jakým způsobem?
Zálohu Akeeba Backup ze subdomény máte, ne?
Hosting máte jaký?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
24. kvě 2018 21:17 #135967
Přeji pěkný den, děkuji za odpověď.
Zálohu Akeeba Backup ze subdomény mám ale ne aktuální.

Hosting mi umožňuje přepsání adresářů. např. subdomena.domena.cz na domena.cz a naopak a takto jsem postupoval i v tomto případě. Vše proběhlo OK. Když jsem ale chtěl provést zálohu tak se nic nedělo. Provedl jsem tedy odinstalaci při které mi to zahlásilo, že nemohly být odinstalovány některé soubory Akeeby, ke kterým se nenašla cesta. A další hláška oznamovala že odinstalace proběhla OK.

Nainstaloval jsem ji tedy znovu a nic se nezměnilo, proto uvažuji o nalezení všech souborů Akeeby a přes FTP je odstranit a znovu vyzkoušet instalaci.

Moc děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
24. kvě 2018 21:32 #135968
Možná už jste nějakou součást odinstaloval před tím, než jste odinstaloval balíček Akeeba. Pak by to hlásilo, že se nepodařilo nalézt soubory. Zkuste Akeebu znovu nainstalovat. Máte v globálním nastavení zapnuté Hlášení chyb (Hlášení ne Ladění)? Pokud ano, zkuste ho vypnout, a spustit průvodce znovu. Možná Vám nějaký plugin vypisuje nějaká varování a to pak naruší AJAX a Akeeba nefunguje.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Aleš Palas
25. kvě 2018 08:15 #135982
A co to třeba přejmenovat zpátky, nainstalovat Akeeba Backup, zazálohovat a přeinstalovat na nové umístění. Může to přece dělat problémy i jinde.
Poděkovali: Bong

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
25. kvě 2018 16:51 #135993
aps
děkuji za odpověď, to se mi již nechce. Byly tam ještě jiné problémy na serveru. Pokud se nepodaří rozjet akeebu tímto způsobem, budu provádět zálohy ručně včetně vyexportování databáze přes PHP admina.

Cony
Také moc děkuji za pomoc, myslíte přeinstalovat nebo znovu odinstalovat a opět instalovat? Ladění i hlášení mám vypnuté.

Děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.