Chyba 500

Monika
04. led 2016 21:15 #125083
Zdravím všechny,

jsem v mnoha ohledech začátečník, který si doposud se vším nějak vždy zabojoval, ale tentokrát opravdu nevím, co bych měla dělat.
Ráda bych poprosila s laickým vysvětlením o radu, co dělat v případě, že pokud chci navštívit svůj web ( www.truhlarstvirh.cz ) hlásí se mi "chyba serveru 500".
Psala jsem na hosting, poradili mi pouze změnit cosi v htaccess, ale to je pro mě problém - nevím jak a co bych měla měnit. Našla jsem si na Joomle jakousi aktualizaci ze září, tak jsem zkopírovala, vytvořila nový soubor .htaccess a nahrála přes ftp.
Ale nic se nezměnilo.
Bohužel se nemohu dostat ani do adminu Joomly...
Moc děkuji za pomoc, Monika

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
04. led 2016 22:06 #125086
Chyba 500 znamená opravdu nejčastěji nějakou chybu .htaccess. Nejsnadněji to vyzkoušíte tak, že soubor .htaccess přejmenujete na chvíli např. na htaccess.txt. Pokud se Vám zobrazí úvodní stránka (pozor, pokud používáte přepis URL, podstránky fungovat nebudou), chyba je v .htaccess. Může se jednat o nějakou vlastnost, kterou Váš hosting nepodporuje. Často např. tyto dva řádky
Options +FollowSymlinks
Options -Indexes
Zkuste je zakomentovat (na začátek řádku přidat znak #). Případně postupně zkuste zakomentovat i ostatní řádky, než najdete ten pravý, který chybu způsobuje.

Chyba 500 ale může být způsobena i něčím jiným, někdy např. špatnými právy na souboru index.php.
Poděkovali: Monika

Odpověď od Teo
05. led 2016 01:14 - 05. led 2016 01:15 #125092
U koho je umístěn webhosting?
Do administrace se dá dostat ;-)
www.truhlarstvirh.cz/administrator/

Odpověď od Monika
05. led 2016 17:51 #125105
moc děkuji za radu, pokusím se, zatím jsem bez výsledku.
na ftp jsou dva soubory - jeden je .htaccess a jeden htaccess.txt => může být htaccess přítomen takto dvakrát?
mám ještě jeden web, u stejného hostingu, a také má dvě thaccess a funguje bez problémů.