Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Chyba 500

04. led 2016 21:15 #125083
Chyba 500 od Monika
Uživatel
Zdravím všechny,

jsem v mnoha ohledech začátečník, který si doposud se vším nějak vždy zabojoval, ale tentokrát opravdu nevím, co bych měla dělat.
Ráda bych poprosila s laickým vysvětlením o radu, co dělat v případě, že pokud chci navštívit svůj web ( www.truhlarstvirh.cz ) hlásí se mi "chyba serveru 500".
Psala jsem na hosting, poradili mi pouze změnit cosi v htaccess, ale to je pro mě problém - nevím jak a co bych měla měnit. Našla jsem si na Joomle jakousi aktualizaci ze září, tak jsem zkopírovala, vytvořila nový soubor .htaccess a nahrála přes ftp.
Ale nic se nezměnilo.
Bohužel se nemohu dostat ani do adminu Joomly...
Moc děkuji za pomoc, Monika

04. led 2016 22:06 #125086
Odpověď od Cony
Moderátor
Chyba 500 znamená opravdu nejčastěji nějakou chybu .htaccess. Nejsnadněji to vyzkoušíte tak, že soubor .htaccess přejmenujete na chvíli např. na htaccess.txt. Pokud se Vám zobrazí úvodní stránka (pozor, pokud používáte přepis URL, podstránky fungovat nebudou), chyba je v .htaccess. Může se jednat o nějakou vlastnost, kterou Váš hosting nepodporuje. Často např. tyto dva řádky
Code:
Options +FollowSymlinks Options -Indexes
Zkuste je zakomentovat (na začátek řádku přidat znak #). Případně postupně zkuste zakomentovat i ostatní řádky, než najdete ten pravý, který chybu způsobuje.

Chyba 500 ale může být způsobena i něčím jiným, někdy např. špatnými právy na souboru index.php.
Poděkovali: Monika

05. led 2016 01:14 - 05. led 2016 01:15 #125092
Odpověď od Teofil
Návštěvník
U koho je umístěn webhosting?
Do administrace se dá dostat ;-)
www.truhlarstvirh.cz/administrator/

05. led 2016 17:51 #125105
Odpověď od Monika
Uživatel