Joomla 3.3.1. a VirtueMart

jarda
16. čen 2014 12:46 #116588
DObrý den.

předem se omlouvám jestli píši někam kam nemám.
Chtěl jsem vás zkušené poprosit o radu. Sustil jsem stránky na Joomla 3.1, vše krásně fungovalo. Chtěl jsem si ještě doinstalovat shop. Šáhl jsem po VirtueMart 2.5.20. Spustil jsem instalaci a najednou mi zmizela celá administece. Pokud chci zobrazit své webovky, tak se ukáže jen prázdná stránka. Asi jsem něco posral... Takovou dobu jsem se s tím s...! Můžete mi nějak pomoci, poradit? Jsem začátečník.
Moc díky

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
16. čen 2014 13:23 #116589
VM je kompatibilní jen s Joomlou 2.5, pro Joomlu 3 je sice v přípravě ale aktuální verze (která je 2.6.6 a ne 2.5.20) to není.
Budete muset zakázat plugin VM v databázi, pak by jste se měl přihlásit a VM klasicky odinstalovat. Měla by to být tabulka extensions a sloupec enabled.
Poděkovali: jarda

Odpověď od jarda
16. čen 2014 16:54 #116593
Ještě se tedy zeptám, jak plugin v databázi zakáži. Předpokládám že do db vstoupím přes ftp mnagera. Nejedu na pokožku www a tam...

Odpověď od fire150
16. čen 2014 17:18 #116596
Do databázi vstúpite cez phpmyadmin [ najviac používané ] - webové rozhranie a údaje by Vám mal poskytnúť Váš hosting pri obednávke.Keď ste inštaloval joomla tak ste tie údaje použil. Mali by ste mať prihlasovacie meno do DB a heslo do DB + adresu. Kde hostujete? Teraz je tam hodnota 1 malo by stačiť prepísať na 0

Myslenie je najťažšou prácou aká existuje a práca ma fascinuje!
Celé hodiny sa vydržím pozerať, ako niekto pracuje

Odpověď od jarda
16. čen 2014 17:41 #116599
Dobrý den, hostuju u Active 24. Přístup tedy do db mám tedy přes FTM managera.

Odpověď od Cony
16. čen 2014 17:49 #116602