Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Velká prosba

27. zář 2014 19:39 - 27. zář 2014 19:47 #118154
Velká prosba od Ernst
Joomla Expert
Jak mi radili kolegové, stále studuji a učím se php a ccs. Ale v FJ Related Articles Component se mi v blogu zobrazují ikony tisku , emailu a editace) pod sebou. V normálním blogu si to umím opravit ale tady stále ne.
Našel by se někdo tak hodný, že by mi to dopsal přímo do PHP. Když to uvidím na svém příkladu, tak už to snad definitivně pochopím.
Někdo mi radil abych ke třídám li.edit-icon, li.email-icon, li.print-icon dal do css display:inline; nebo float:left;.
Do kterého CSS to mám dát? Do template.css v šabloně? Tam jsem to zkoušel dávat a nedařilo se. Nebo si vytvořím vlastní CSS, ale jak tomu php mám říct, který CSS má použít?

Já to asi pochopím jedině když to uvidím na příkladu.
Pokud se najde někdo extrémně ochotný, přikládám ty dva zdroje.







Děkuji předem

27. zář 2014 22:23 #118157
Odpověď od Cony
Moderátor
Raději dejte odkaz na stránky.

Styl vložíte do některého z CSS souborů použité šablony, třeba do onoho template.css, rada na změnu pro li.edit-icon byla pro standardní blok, pro FJ Related Articles fungovat nemusí, mohou používat jiný kód.

27. zář 2014 22:44 #118159
Odpověď od Ernst
Joomla Expert
stránky www.zs-janskeho.cz .

Je to blog pohyb a výživa v levém menu. Přístupová hesla Vám bohužel sdělit nesmím.

Mohu Vám raději poslat ty dva kraťoučké zdroje?

28. zář 2014 05:01 #118160
Odpověď od Cony
Moderátor
A které ikony konkrétně se zobrazují špatně? Když rozkliknu v tom blogu článek, ikony vidím v pořádku. V blogu žádné nevidím. A už vůbec tam nevidím související články, tak co s tím má společného komponenta Related articles?