Přihlásit se

Joomla 6.0

Dne 14. října 2025 bylo oficiálně vydáno Joomla 6.0 (kódové jméno Kuimarisha) společně s Joomla 5.4 (Kutegemea). Joomla 5.1 přinesla zabezpečené TUF aktualizace, ale s Joomla 5.4 / 6.0 přichází automatické aktualizace jádra, které budou probíhat bezpečně a bez nutnosti manuálního zásahu.

Důležité problém s One Page Checkout VirtueMart 2

21. lis 2013 22:09 #112808
Odpověď od ma®vays
Uživatel
nakonec sem vše vyřešil podobným rozšířením od bratrů na slovensku. Koupil jsem komponentu od rupostel.com a naprostá spokojenost. Chlapci to aktualizují a je s nima řeč.

21. lis 2013 22:39 #112809
Odpověď od Linelabcz
Admin
V tom je ten rozdíl, oni aktualizovat musí protože mají komponentu a při každé aktualizaci virtuemart se děsí co zase nepojede, musí překládat administraci, doplňovat hromady platebních a dopravních metod, aby to bylo vubec použitelné. Potom tráví mnoho hodin denně supportem. My máme lehký plugin a téměř neaktualizujeme, protože plugin funguje. :) A je responzivní, proto běží i na mobilních platformách.

Co se týče komunikace, forum.virtuemart.net/index.php?topic=99418.0 ani www.linelab.org/helpdesk/ odpovídáme na vše včetně mailů. Takže přestante už konečně brečet zde do fóra, že svámi nikdo nekomunikuje a napište přímo těm českým firmám, na které si tady stále dokola stežujete. ( Linelab a Artio )

Gratuluji k rupostel, váš přechozí post v tomto vlákně je starý devět měsíců.

21. lis 2013 22:54 #112810
Odpověď od ma®vays
Uživatel
Na takové kidy snad nemá smysl ani reagovat. Člověk chce v dobré víře něco doporučit a hned se po něm vozí.

22. lis 2013 00:03 - 22. lis 2013 00:40 #112812
Odpověď od Linelabcz
Admin
Tak nereagujte a přestaňte blábolit o dobré víře. Několikrát jsem vás upozornil, že máte kontaktovat Artio a Linelab přímo. Ale to vy zřejmě nechcete, že? viz 5 postů zpět cituji:

ma®vays napsal: Abych pravdu řekl, raději řeším vše zde. Jednak jsou zde hodní lidi kteří pomůžou (z některých jsou už kamarádi), ale hlavně tím podle mě víc pomůžu komunitě a rozšířím pomyslnou databázi řešení :)
Prostě sem hodím dotaz, vyřešíme jej a další návštěvníci to pak jednoduše najdou, kdyby měli ten samý problém.

PS: Navíc mám poslední dobou spíš špatné zkušenosti řešit problémy na fórech výrobce :(




Hodní lidé tady jsou, ale pokud máte problém s rozšířením pro Joomla, musíte primárně kontaktovat podporu, stejně tak, jak to dělají všichni ostatní, ne každý vývojář má čas pročítat všechna různá fora, potom vzniká dojem že podpora vubec nekomunikuje, což není pravda.


viz.: www.joomlaportal.cz/index.php/forum/62-j...ic-ve-fakture#109987

cituji vás:

ma®vays napsal: PS: Samozřejmě že podpora Artio mlčí . . . .

nebo:
www.joomlaportal.cz/index.php/forum/62-j...voice-sleva-v#103148
cituji vás:

ma®vays napsal: tak pánové z Artia na mě serou, jak na placatý kámen.


Pošlete mi ty odkazy, kde zůstal váš dotaz bez reakce, aby vám někdo z artia / linelab pomohl s řešením.

22. lis 2013 08:45 #112814
Odpověď od HonzaKr
Moderátor
Nerad do toho zasahuji, ale možná by bylo lepší se Franto nejdříve podívat do fóra artia a uvidíš kdo má pravdu..........

:: bývalý člen Joomlaportalu ::

22. lis 2013 10:22 #112817
Odpověď od prontik
Zkušený uživatel
Tak ono uz je vseobecne znamo, ze podpora Artio je nulova. :whistle:

Joomla je jako puzzle. Stačí vědět jak ty dílky k sobě poskládat.

22. lis 2013 12:47 #112820
Odpověď od Linelabcz
Admin
Já mám s podporou Artia jiné zkušnosti, nevím jak u neplatících zákazníků, každopádně podpora Linelab je téměř okamžitá. . Pokud někdo NEnapíše na podporu a pak tvrdí že nekomunikuje, tak to mi vadí.



Hodně slušná reklama co myslíte? :)

22. lis 2013 14:29 #112821
Odpověď od HonzaKr
Moderátor
Franto, ale kolega tady celou dobu píše o podpoře Artia a ne Linelabu. Takže klídek ....

:: bývalý člen Joomlaportalu ::

28. lis 2013 19:03 #112985
Odpověď od kalabek
Uživatel
Je někdo ochotný se na to podívat? Docela to spěchá, při úspěšném vyřešení problému počítám s odměnou.
Prosím PM, kdo má s tímto zkušenost a má zájem to vyřešit.
Mám stejný problém
Šablona od Gavick - gk_storebox. Nefunguje tlačítko potvrdit objednávku a při přepínání způsobu dopravy se nepřepočítává aktuálně cena v košíku. Použit One Page Checkout. Zdejší řešení nepomáhá
Díky za každou pomoc.

28. lis 2013 19:19 #112988
Odpověď od kalabek
Uživatel
Vyřešeno. Používal jsem starou velmi starou verzi doplňku.
Děkuji za pomoc Františkovi (Linelab)

Powered by Fórum