Přihlásit se

Výsledky hledání (Hledáno: Nastavení SEO)

02. zář 2019 10:10
Krásný den, ke zmenšení fotek jsem začala používat mAvik, který mi bohatě stačí, ale zdá se, že zasahuje ve více oblastech. Např. zvětšil citace v JComments, to jsem vyřešila jejich zrušením a nastavením stromového zobrazování. Starší holt zůstanou, jak jsou. K mému překvapení, ale zmenšil logo v záhlaví v blogové části, tedy u článků . Pokud by to bylo na nastavenou šířku (250), tak bych to neřešila, ale on to nastavil na šířku 67, což naprosto nechápu a nevím co s tím.

A ještě jedna věc. Zkoušeli jste se někdo registrovat na webu vývojáře? Já ano, chtěla jsem si koupit pro verzi, abych mohla využívat i funkci na "Obrázky a odkazy". Ani během dvou hodin mi nedorazil aktivační e-mail. Napadlo mě, jestli to nemá dotyčný nastavené na ruční schvalování.
01. čvn 2019 10:44
Odpověď od Robert
To sice jsou, ale na jných webech žádné SEO aplikace nepoužívám, a funguje to správně: špatná url = 404.
Stejný hosting, stejná Joomla, stejné nastavení serveru, jenom jiné, případně žádné další komponenty navíc.
18. kvě 2019 23:46
Odpověď od Cony
Podle toho co umí šablona.

- založte si samostatné menu
- přidejte 3 položky typu externí odkaz, každý pro jednu doménu
- v nastavení těch položek zadejte obrázek a vypněte "Zobrazit titule nabídky"
- pro tuto nabídky si založte modul, umístěte na správnou pozici a na záložce Pokročilý se podívejte do rozbalovacího seznamu "Rozvržení". Hledejte něco jako inline nebo unstyled. Pokud to tam není, šablona t neumí. Musíte si buď poupravit CSS, nebo vytvořit v rámci šablony tzv. Template override.
18. kvě 2019 09:54
Odpověď od Bong
Video lze zastavit, kousek vrátit,...
Předpokládám, že jste nový uživatel, který si prostě chce jen udělat vlastní web a nebude potřebovat se tím technicky dále zabývat. Přesto byste měl ovládat základní znalosti a práci s Joomlou.

Berte to tak, že Joomla je jakýsi operační systém, ve kterém můžete udělat většinu potřebných věcí a web může fungovat. Na speciální požadavky (funkce, vzhled,...) se dají doinstalovat různá rozšíření.

Pokud tedy něco nejde udělat přímo v Joomle a najdete rozšíření, které vám vyhovuje, pak si stáhnete instalační balíček rozšíření (komponenta, modul, plugin nebo šablona) do PC a v administraci Joomly následně nainstalujete v Rozšíření - Spravovat - Instalovat: záložka Nahrát soubor s balíčkem. Po instalaci pak dané rozšíření najdete v administraci v umístění podle jeho typu a můžete jej používat, nastavovat, atd.

Tedy pokud nainstalujete šablonu, která vám vyhovuje, bude tato v Rozšíření - Šablony... Pak už jen v Rozšíření - Šablony - Styly označíte novou šablonu a kliknete na tlačítko Výchozí. Šablona se použije na vzhled webu.

Každou šablonu můžete i nějak nastavovat, stačí kliknout na její název a na záložkách nastavení si upravíte loga, barvy, titulky,... dle potřeby (schválně se podívejte, co jde všechno upravit u vaší Beez3 - Default). Vzhled, který nelze ovlivnit v nastavení šablony, je nutné měnit přímo v souborech šablony. Ale to vyžaduje určité znalosti a zkušenosti, nebo se prostě zeptáte zde.
16. kvě 2019 22:00 - 16. kvě 2019 22:38
Odpověď od Bong
Určitě máte zapnutou funkci Globální nastavení - záložka Web - Nastavení SEO: Použít přepis URL
Ale aby vám to fungovalo, tak musíte povolit a správně nastavit i .htaccess.
Když stránky vytváříte, tak se SEF URL adresy prostě nezapínají. viz článek: Přátelské URL v Joomla


Kde co najdete je v článku Rozcestník Joomlaře . Nicméně rozšíření hledejte na JED (Joomla Extension Directory) a šablony všeobecně u jejich autorů.
19. úno 2019 22:11 - 19. úno 2019 22:19
Odpověď od Bong
Nakonec to byla Savana a nastavení .htaccess je malinko jiné:

Z kořenové složky přejmenovat soubor htaccess.txt na .htaccess.

Zakomentovat (na začátek řádku přidat #):

# Options +FollowSymlinks
# Options -Indexes
# IndexIgnore *


V Globálním nastavení nastavit:

Nastavení SEO
Přátelské URL ANO
Použít přepis URL ANO


To platí jak pro doménu, tak i pro subdomény.
13. úno 2019 13:39
Odpověď od Petr
Super díky moc. Zkusím to.
Petr

Bong napsal: Globální nastavení - záložka Web - Nastavení SEO:

Přátelské URL - NE
Použít přepis URL - NE
Přidat k URL příponu - NE

Přejít do administrace W*dos a Opravit práva.

Nainstalovat Phoca Commander a práci se soubory provádět výhradně přes něj. Zapomenout, že máte jiný FTP manager.

Edit: a prosím upravte ten obrázek v záhlaví, píše se: 50 Kč za minutu.

13. úno 2019 13:10 - 13. úno 2019 13:12
Odpověď od Bong
Globální nastavení - záložka Web - Nastavení SEO:

Přátelské URL - NE
Použít přepis URL - NE
Přidat k URL příponu - NE

Přejít do administrace W*dos a Opravit práva.

Nainstalovat Phoca Commander a práci se soubory provádět výhradně přes něj. Zapomenout, že máte jiný FTP manager.

Edit: a prosím upravte ten obrázek v záhlaví, píše se: 50 Kč za minutu.
05. úno 2019 17:10
Odpověď od Linelabcz
Problém který popisuješ s blokováním reklam se většinou stává uživatelům, kteří například zaokrouhlují ceny v eshopu (nastavení Virtuemart), ale ve feedu pro Google na to zapomenou.

Řešení: Stačí v ProductXport nastavit zaokrouhlování cen.
05. úno 2019 09:49
Zdravím vás a zároveň prosím o pomoc a radu :) O čo ide:

V googli som objavil zaujímavú situáciu:

Pri sledovaní SEO výkonnosti som si všimol, že mi začali často pribúdať a miznúť nové organické kľúčové slová, na ktoré je môj web možné v googli nájsť.

Zaujímavé je, že na dané kľúčové slová zobrazovalo články, ktoré s daným slovom nemali nič spoločné - a naopak, článok, z ktorého sú dané kľúčové slová na dané slovo nebolo možné nájsť (raz áno, raz nie - takto to v rôznych intervaloch skáče).

Konkrétne sa to najviac prejavuje na najnovšom článku o láske a partnerských vzťahoch .

Napr. na kľúčové slovo: Ako najst skutocnu lasku

Google zobrazuje články o výbere parfumu podľa mena - s tým, že k ním google (alebo Joomla?) pridáva text z modulu najnovšie články - ktorý obsahuje aj zmienený článok o láske (Najnovšie články - ako nájst skutočnú lásku bez pretvárky a lacných trikov)

a pritom mi na dané slovo zobrazovalo na prvých pozíciach správny článok o partnerských vzťahoch

no teraz ho odsúva dozadu, pretože ho predbiehajú takéto nerelevantné (a navyše nekvalitné, neaktualizované) články, a niekedy aj nový, vôbec neoptimalizovaný úplne nový článok o prirodzenej kráse ...

Vedel by mi prosím niekto poradiť?

Môže ísť o záležitosť Google - kde si sám google dopĺňa meta tagy podľa "úváženia a vlastnej potreby" = aj keď úplne nesprávne a nepochopiteľne... ?

Alebo ide o záležitosť Joomly a o nejaké nesprávne nastavenia?

Ako by som to mohol vyriešiť? Pretože to nepriaznivo ovplyvňuje celú SEO optimalizáciu..

Zatiaľ som rozmýšľal vypnúť aspoň modul s najnovšími článkami (ktorý mi zobrazuje pri každom článku a odtiaľ potom môže Google čerpať tie názvy a robiť v tom bordel...) no to už by bolo len zúfalé "riešenie".. :)

Za každú pomoc vopred ďakujem a všetkým prajem pekný deň.

Ďakujem :)
03. úno 2019 20:55 - 03. úno 2019 20:58
Odpověď od Bong
A SEO SEF máte správně nastavené v Globálním nastavení Joomla, .htaccess a ve VM? Používáte nějaké rozšíření pro SEO SEF?

Mezi námi. SEF URL se při vývoji webu nezapínají, zaděláváte si na problémy. Toto si zapnete až poté, co budete mít hotové stránky na hostingu. viz článek: www.joomlaportal.cz/jak-zacit/637-pratelske-url-v-joomla
19. led 2019 08:41
Odpověď od Martin70
Kdo používáte SP PageBuilder (Joomshaper) - tak se dá nyní ve verzi 3.4. konečně uklidit ten binec do samostatného css souboru, když se v nastavení zapne Production mode.
03. led 2019 21:30 - 04. led 2019 18:20
Odpověď od Bong
V kořenové složce je soubor htaccess.txt, ten je nutné přejmenovat na .htaccess

Pak je většinou potřeba trochu poladit některé řádky (dle hostingu, každý to má trochu jinak). Zpravidla stačí zakomentovat nebo odkomentovat (v různých kombinacích) řádky:

Options +FollowSymlinks
RewriteBase /


U vaší Savany je třeba zakomentovat (na začátek řádku přidat # ) tuším:

Options +FollowSymlinks
Options -Indexes
IndexIgnore *


Potom v Globálním nastavení nastavit:

Nastavení SEO
Přátelské URL ANO
Použít přepis URL ANO
Přidat k URL příponu NE


Ještě je dobré přepnout všude v komponentách (kde je to možné):
Možnosti - záložka Integrace - Adresa URL směrování: Experimetální
To najdete v nastaveních Kategorie, Články, Uživatelé, ....
V URL se nebudou objevovat čísla ID...
11. pro 2018 06:23
Odpověď od marvays

radek napsal: Problem je v tom, co popsal cony, tak jsem to myslel i ja. Je tam proste hromada silenyho balastu a moje otazka znela, jak si s tim poradi vyhledavace a jestli je to dnes jeste nutny resit nebo si s tim vyhledavace poradi?


Já se pořád držím starého pravidla, že se weby dělají pro lidi, ne pro vyhledávače. Takže tohle mě absolutně netrápí. Předpokládám totiž, že vyhledávač zajímá text v obsah webu. Ne to, v kolika divech je daný text zanořen. A ta minifikace je hlavně o mazání mezer s čímž si určitě poradí. Je to stroj a mu to příjde přehledné. Ne jako lidskému oku.

Trofnu si tvrdit, že pokud chceš co "nejmíň balastu", tak to bude chtít najít co nejjednodušší builder. Protože pokud má plno héblátek a nastavení, tak to prostě vždy bude vypadat takhle. Já Používal roky Joomlashine. Poslední rok používám na obsahovou část QUIX od ThemeXpert a na tvorbu template Astroid od Joomladev . A v tomhle pohledu je to naprosto stejný :)

Jinak QUIX lze pořídit v základním balíčku zdarma. Astroid je totálně zdarma a nikdy placený nebude.
27. lis 2018 11:28 - 27. lis 2018 11:29
Odpověď od marvays
Omlouvám se za pozdní reakci. Sem ve skluzu a řeším na tomto webu hodně problémů. je to první web na kterým jsem dělal redesign. Použil jsem jMigrator a je neskutečné, jak se to všechno s*re.

Dělá to u všeho. I u defaultního slideru od VM. Dělá to ve všech šablonách. s přepisem i bez. V jakémkoli nastavení url adres. S použitím externích seo nástrojů i bez. Dnes jsem zjistil, že to dělá i u vyhledávání.

Samozřejmě mám v menu odkaz na všechny kategorie VM. Zkoušel jsem novou i starou podobu (Titulní stránka VM). V různých menu. Viditelné i schované).

Můj názor je ten, že jsem importem ze strého webu musel natahat něco co se žvejklo.

Například v nákupním procesu pole pro schválení obchodních podmínek. Pole ve VM samozřejmě je. Ale nezobrazí se a objednávka projde bez porblémů, i když vlastně tohle pole nezaškrtnu, protože ho nevidím.

Mám stochutí začít odznova. Na vlastní náklady nainstalovat čistou joomlu, čisté VM a stavět. Nakonec zkopírovat jen kategorie, produkty, uživatele a objednávky. Před každým krokem vše zálohovat a každý krok pořádně otestovat. Bo moje nervy!!!

www.imagehosting.cz/?v=warnindud.png
www.imagehosting.cz/?v=linksvlv.png
Zobrazeno výsledků: 31 - 45 z 209.
Powered by Fórum