Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Nicepage - homepage

27. kvě 2020 11:46 #142492
Nicepage - homepage od Kamila
Začátečník
Je tu prosím někdo kdo dokázal s Nicepage udělat pěknou home page, na které bude možné zobrazit i novinky.

Marně se o to pokouším. Na supportu Nicepage mě ujišťují že to nejde. Což mi přijde fakt divný. Ale neveřím tomu ten support je zvláštní a ne moc pružný.

Maximum toho co se mi povedlo je :
beta.prskavky.com/index.php

což je k ničemu protože obrázky jsou tam divoké a nejsou respo na mobilu.

Na easy statické stránky asi bude Nicepage OK. Ostatní je taky jakš takš OK ale prostě jsem vybouchla na home page s blogem. Chci tomu dát ještě šanci než to hodím celé ho koše. Nejsem programátor a jinak než s pomocí designeru grafiku nevyplodím.

Furt si říkám jestli na to nejdu blbě. Máte někdo prosím zkušenost nebo radu.
Díky

27. kvě 2020 13:36 #142495
Odpověď od H13
Admin
Ahoj, odpověď pro tebe nemám, ale jen se v tom chci trochu zorientovat.

Co je Nicepage, případně jak souvisí s Joomlou?

Nicepage udělat pěknou home page, na které bude možné zobrazit i novinky.

Marně se o to pokouším. Na supportu Nicepage mě ujišťují že to nejde


Nicepage je nějaká služba a podpora té služby tě ujišťuje, že pomocí jejich služby nelze udělat pěknou homepage? Nebo, že tam prostě nejdou novinky?

Existuje nějaký limit, který tě nutí nepoužít Joomlu! nebo případně nějaké statické řešení jako je Grav a podobně?

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

27. kvě 2020 14:26 - 27. kvě 2020 14:49 #142497
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Odpověď je jednoduchá: