Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Joomla prázdna, biela stránka/Joomla blank page

22. úno 2019 11:35 #139073
Joomla prázdna, biela stránka/Joomla blank page od Martin Balko
Začátečník
Zdravím vás,

Včera cez deň behom administratívnej práce (úprava článkov a mazanie nepublikovaných produktov) mi z ničoho nič prestal fungovať front end eshopu www.parfumylacno.sk - administrácia ostala fungovať = front end sa zmenil na čistú prázdnu bielu stránku, žiadne hlásenia, žiadna chyba, žiaden text, grafika, vôbec nič, úplne čistý biely priestor.

Najprv som myslel, že ide o chybu hostingu - oslovil som technikov na hostingu, všetko skontrolovali a na ich strane bolo všetko v poriadku (nemenili verziu php ani nič podobné) + poradili mi pár ďalších krokov.

Následne som podľa www.collectiveray.com/joomla/joomla-tuto...blank-page.htmltohto návodu postupoval takto:

Pozeral som error log - ale ten mi nič nepomohol - bolo tam hlásenie o tom, že sa nenašiel favicon.ico čo mi vôbec nepomohlo.. takže následne:

1. Zapol som v Joomla administrácii hlásenie chýb na maximum.
2. Následne sa na pôvodne prázdnej bielej obrazovke zobrazila aspoň táto chyba:
Notice: Undefined offset: 0 in /web/plugins/content/includeitem/includeitem.php on line 112

nie som programátor, takže mi to moc nepomohlo.
3. Obnovil som daný súbor zo zálohy - nepomohlo.
4. "Vypol" som daný súbor premenovaním na includeitem_orig.php = pomohlo, web začal "fungovať"- web sa dá normálne prehliadať, aj objednávať ale niečo asi nebude aj tak v poriadku, aj kvôli tomu, že sa vypol súbor includeitem, ktorý zobrazuje produkty v článkoch, ale aj preto, lebo pri hlásení chýb zobrazovalo všade možne na webe rôzne chyby, napr: