Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Problém s migrací na Joomla 4

09. kvě 2023 20:17 #148287
Problém s migrací na Joomla 4 od Kubička
Uživatel
Ahoj,
v první řadě bych rád zmínil, že jsem poměrně amatér a s Joomlou mám mizivé zkušenosti.
Nedavno na mě vyskočilo, že bych měl updatovat CMS na 4. verzi Joomly, protože ta 3. přestane být podporována. Tak jsem to udělal. Naštěstí jsem si vytvořil zálohu, protože 4. Joomla nefungovala.
Nicméně po úspěšném nahrání zálohy mám nefunkční back-end pro původní verzi Joomly 3.10.11. Ať už se pokusím otevřít cokoliv, vrátí se mi error Class "JFormFieldTextarea" not found.
Při pokusu o opravu databáze mi vyskočí několik errorů:
  • Verze schema databáze (3.10.7-2022-03-18) neodpovídá verzi CMS (4.3.0-2023-03-29).
  • Tabulka 'jun_contact_details' nemá sloupec 'xreference' se zápisem varchar(50). (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_content' nemá sloupec 'xreference' se zápisem varchar(50). (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_newsfeeds' nemá sloupec 'xreference' se zápisem varchar(50). (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_menu' nemá sloupec 'checked_out_time' se zápisem datetime. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_ucm_content' nemá sloupec 'core_publish_up' se zápisem datetime. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_ucm_content' nemá sloupec 'core_publish_down' se zápisem datetime. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_ucm_content' nemá sloupec 'core_checked_out_time' se zápisem datetime. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_finder_taxonomy' nemá index 'idx_level'. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_redirect_links' by neměla mít index 'idx_link_modifed'. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_redirect_links' nemá index 'idx_link_modified'. (Ze souboru )
  • Tabulka 'jun_banners' nemá sloupec 'clickurl' se zápisem VARCHAR(2048). (Ze souboru )
Dokážete prosím někdo poradit co s tím?
Děkuji,

10. kvě 2023 09:03 - 10. kvě 2023 09:23 #148288
Odpověď od Cufe