Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Zobrazení stráněk na mobilu

16. bře 2023 09:55 #148084
Zobrazení stráněk na mobilu od Draha
Pokročilý uživatel
Prosím o vysvětlení (nejsem programátor) . Pro web je zakoupená šablona, web je na Joomle 4 aktualizovaný. www.cesky-fousek.cz
Je tak velký rozdíl mezi prohlížením na mobilu který jede na androidu a mobilu od applu? 
Uživaelé, kteří si prohlíží web na mobilu od applu nerozkliknou některé nabídky, nezobrazí se jim. nebo musí klikat vícekrát, nebo jak mi psala známá různě zkoušet  než se otevře požadovaná stránka.

Děkuji

16. bře 2023 11:10 #148087
Odpověď od xunil
Zkušený uživatel
Stránky pro PC a pro mobil jsou rozdílné a jak šablona pro takové prohlížení musí být přizpůsobena.
Opravdu se na iPhone (Safari poslední verze) oproti Androidu (Brave poslední verze) chovají odlišně.

Máte placenou šablonu opravu by měl provést autor.
Šablona je něšťastná v tom, že nevím ani na co mám klikat bez ohledu jestli jsem na PC nebo na mobilu - nevidím odkazy
Není poznat co je odkaz a klikám na nadpis a nic se neděje. Např. na hlavní stránce "STANDARD PLEMENE" je ta 2x ale funkční je až ten druhý "STANDARD PLEMENE".

Nicméně teď se dívám, že pethub.jollyany.co/ funguje správně.
Máte poslední verzi?
Latest Version: 1.0.6
Tuesday, 21 February 2023

 

16. bře 2023 12:33 #148091
Odpověď od Draha
Pokročilý uživatel
Ano, verze šablony by měla být poslední.
"Není poznat co je odkaz a klikám na nadpis a nic se neděje. Např. na hlavní stránce "STANDARD PLEMENE" je ta 2x ale funkční je až ten druhý "STANDARD PLEMENE"."
To je spíše tím že to jsou jednotlivé moduly zobrazující nabídku a jejich nadpis nešel dát jako odkaz. To ještě prozkoumám jak to změnit. A nemám více barevně oddělný odkaz a běžný nadpis.