Nelze zjistit soubor manifest
Stávající hostitel, na kterém mám stránky, přešel pod IGNUM. Od té doby nemohu aktualizovat soubory v joomla. Vždy naskočí: "Nelze zjistit soubor manifest". Joomlu jako takovou aktualizovat mohu, ale ostatní ne :/
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
V Globální konfiguraci zkontrolujte, zda jsou cesty právě ke složce TMP (+ když už, tak i LOGS) správně. Je možné, že se změnily servery a cesty, tím pádem nic nezaktualizujete a nenahrajete.
Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
Tak vyřešeno. Špatně nastavené cesty do adresáře. Vyřešeno za pomoci správy hostingu, děkuji

Poděkovali: Bong
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.