Nelze zjistit soubor manifest

Přemysl Čejp
06. čec 2021 19:24 #144550
Stávající hostitel, na kterém mám stránky, přešel pod IGNUM. Od té doby nemohu aktualizovat soubory v joomla. Vždy naskočí: "Nelze zjistit soubor manifest". Joomlu jako takovou aktualizovat mohu, ale ostatní ne :/

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
06. čec 2021 21:09 #144551
Netuším k jak velkýn změnám mohlo dojít, ale pro začátek zkontrolujte přístupnosti LOGS a TMP v:

Systém - Systémové informace - záložka: Práva složek

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Přemysl Čejp
06. čec 2021 21:24 #144552
U všech je: lze změnit.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
07. čec 2021 07:41 #144553
V Globální konfiguraci zkontrolujte, zda jsou cesty právě ke složce TMP (+ když už, tak i LOGS) správně. Je možné, že se změnily servery a cesty, tím pádem nic nezaktualizujete a nenahrajete.

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Přemysl Čejp
08. čec 2021 06:45 #144554
Tak vyřešeno. Špatně nastavené cesty do adresáře. Vyřešeno za pomoci správy hostingu, děkuji ;)
Poděkovali: Bong

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.