Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Stránky spadnou, když zakážu GZip Compression

17. úno 2021 17:13 - 17. úno 2021 17:14 #143729
Zdravím všechny
a chtěl bych poprosit o názor či radu. Předesílám, že nejsem programátor.

Potřebuji zjistit příčinu nekorektního chování jednoho pluginu na webu a proto jsem si chtěl zapnout error reporting.
Proto jsem zakázal GZip kompresi, což jsem se dočetl, že bych předtím měl.

Bohužel mi okamžitě spadly stránky a mám jen bílou obrazovku. Stránky najedu ze zálohy, to není problém, ale rád bych tento problém nějak řešil.

Neporadí mi prosím někdo zkušenější, co bych měl udělat nebo zkusit?
Předem děkuji za jakoukoliv reakci.
Vladimír

P.S. Mám aktuální verzi Joomla 3.9.24.

17. úno 2021 17:55 #143730
Odpověď od Bong
Moderátor
Pokud vypnete kompresi GZIP v administraci Globální nastavení - záložka Server: Nastavení serveru Komprese GZIP, tak to nemůže skončit bílou stránkou.

Když vypnete nějaký plugin přímo, pak je to možné.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

17. úno 2021 18:04 #143732
Odpověď od Vladimír
Nováček
Děkuji za odpověď.

Opravdu jsem jen vypnul GZip kompresi v administraci a hned to zbělelo jak v administraci, tak po refreshi i frontend.
Taky jsem byl dost překvapený.

17. úno 2021 18:25 #143734
Odpověď od Bong
Moderátor
Obnovovat ze zálohy není nutné. Stačí v configuration.php v textovém editoru GZIP zapnout: public $gzip = '1';

Napadá mě jestli to není nějaký zástupný problém. Zkuste vypnout nejprve (nebo také) Globální nastavení - záložka Systém: Nastavení mezipaměti - Mezipaměť.

Nebo zkusit GZIP zapnout a vypnout přímo v configuration.php

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

17. úno 2021 18:44 - 17. úno 2021 19:00 #143736