Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Landing page a propojení na Virtuemart

17. zář 2020 20:50 #142944
Zdravím komunitu a rád bych poprosil zkušenější o názor...

Předesílám, že nejsem profesionální programátor, ale do určité úrovně se orientuji.

Máme e-shop postavený na Joomla a Virtuemartu 3 (vše aktuální verze) a rádi bychom pro konkrétní produkty udělali speciální langing page umístěnou na našem serveru.

Udělat landing page není velký problém.

Mým problémem je, že nevím, jak tuto stránku s konkrétním produktem napojit na Virtuemart.

Potřebuji na konci stránky umístit tlačítko "Add to cart", které mi daný produkt umístí do košíku bez návštěvy detailu produktu v e-shopu.

Doufám, že jsem to popsal srozumitelně.

Neví náhodou někdo, jak to vyřešit bez programování? Neexistuje např. nějaký plugin nebo modul, který by mohl pomoci? Nebo šablona?

Budu vděčný za jakoukoliv radu nebo nasměrování a předem velice děkuji.
Vladimír

17. zář 2020 22:24 #142945
Odpověď od Cony
Moderátor
Nejjednodušší způsob mne napadá pomocí modulu. Připravit si modul se zobrazením toho konkrétního produktu, a modul pak zobrazit na landing page na předem určené pozici, nebo pomocí tagu {loadmodule} či {loadposition}.
Poděkovali: Vladimír

17. zář 2020 22:45 #142946
Odpověď od Vladimír
Nováček
Moc děkuji za reakci.

Myslíte použít nativní modul Virtuemart Products, který se používá pro Latest Products, Featured Products, Discontinued Products atd. a zobrazit jen jeden produkt?

Chápu to dobře?

Jak potom ale zařídit, aby tento modul zobrazil mnou požadovaný produkt?

17. zář 2020 22:47 - 17. zář 2020 22:51 #142947
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Něco podobného jsem řešil na minijoomla.org

Prostě jsem chtěl mít landing page na produkt ve stylu - helpdesk.easy.minion.cz/aplikace/vm-mailing-manager