nefunkční ReCAPTCHA

Milan
23. říj 2019 09:02 #140972
Přeji pěkný den,
chtěl bych poprosit o pomoc. Vytvořil jsem si na Googlu účet, zaregistroval a vygeneroval klíče pro ReCAPTCHA v2. Ty jsem vložil do pluginu v Joomle.

U kontaktního formuláře se mi ReCAPTCHA objevila ale bohužel mi systém vyhazuje špatně opsaný kód, i když je ReCAPTCHA správně zadaná.

Nevíte prosím kde by mohla být chyba? Děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
23. říj 2019 09:22 #140973
Máte v pluginu správně nastaven typ ReCaptchy? Je tam několik možností, pak už jen zbývá ověřit v reCaptcha, že máte v ní vše správně zvolené a kódy do webu dobře vložené. Nikde jinde chyba nebude, jinak to funguje bez problémů.

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
23. říj 2019 09:27 - 23. říj 2019 09:32 #140974
Dobrý den, děkuji Vám za odpověď. Verzi mám nastavenou na v.2 na googlu jsem si vygeneroval rovněž verzi 2. Kódy jsem také zadal správně.
Na webu používám pro odesílání formulářů visforms. Jestli není ještě někde tam chyba? Ve Visforms mám také nastaveno ReCATCHA

Není potřeba počkat nějakou dobu než se systém na Googlu zaktivuje?

Děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cufe
23. říj 2019 09:40 #140975
S Visforms nemám zkušenost a odpovídám nyní z mobilu, takže jednoduše nezjistím. Pokud nastavení v reCaptcha i v komponentě je správné a verze odpovídají, pak bych doporučil zaslat dotaz / ověřit problém u tvůrce rozšíření, zda se s tím již někdo nesetkal, případně upozornit na případný bug.

Joomla úřední deska | IVT služby - IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Milan
23. říj 2019 11:37 #140981
Děkuji, zadal jsem dotaz přímo u poskytovatele.

Děkuji Milan

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.