Falešné zamítnutí přístupu ke chráněnému obsahu webu - kde eliminovat?

Barracuda666
05. dub 2019 09:02 - 05. dub 2019 09:33 #139736
Dobrý den, ahoj. Opakovaně se setkávám s tím, že lidé mimo firmu mají problém dostat se k obsahu webu chráněnému heslem, ačkoliv mají správné přístupové údaje. Zadají správný link, username, password, systém dotyčného přihlásí...ale vrátí ho na homepage a vyhodí hlášku, že nemá oprávnění pro přístup ke chráněnému obsahu. ("Chyba: Pro přístup k tomuto obsahu nemáte oprávnění."). Pokud dotyčný poté zadá znovu adresu, normálně již stránky vidí, stejně tak je najde v menu. Máte s tím někdo zkušenost? Jak a kde Joomla! přenastavit, aby se toto "falešné zamítnutí přístupu" eliminovalo a nemátlo klienty? Předem děkuji za odpověď.
EDIT: Při pokusu o úpravu přihlašovacího modulu se mi objevila hláška "Chyba: Při načítání dat formátu JSON došlo k chybě: http% s stavový kód.". Je možné, že toto je zakopaný pes? Nejsem programátor a struktury JS apod. mi nic moc neříkají.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
05. dub 2019 11:36 #139740
Tipl bych na nesprávně nastavené přesměrování po přihlášení. Mrkněte do položky menu pro přihlášení, co tam máte za přesměrování, a jestli náhodou neukazuje na položku menu, která je jen pro nepřihlášené. Popř. v prohlížeči zkoukněte odkud kam Vás to přesměrovává...

Odpověď od Barracuda666
05. dub 2019 12:38 #139742
Děkuji za odpověď. Na obsah, který je pouze pro nepřihlášené, to určitě neodkazuje. Máme obsah buď pro všechny (Public) nebo pro přihlášené (Client), kteří vidí veřejné i jejich věci.
Věc, která mě mate, je ta, že standardní přihlašování funguje, klient se zaloguje, a když potom zadá do adresního řádku danou adresu (nebo si ji najde v menu), stránku vidí.