Nefunkční online platba - při přesměrování chyba

Jakub
08. led 2018 21:51 #133746
" doména www.mkmodel.cz "

Ahoj, používám platební bránu Borgun. Při přesměrování mi napíše chybu VMError- platba zrušena (viz příloha).
Dle IT z platební brány je to pravděpodobně špatně nastavená měna. Tu ale mám jen CZ, tak jak má.

Díval jsem se do objednávky a tam je vypsaná chyba

O:15:"borgun_response":17:{s:14:"*environment";s:4:"test";s:13:"*merchantId";N;s:10:"*orderId";N;s:12:"*reference";N;s:12:"*orderHash";N;s:20:"*authorizationCode";N;s:19:"*creditCardNumber";N;s:8:"*buyer";O:12:"borgun_buyer":9:{s:7:"*name";N;s:8:"*email";N;s:10:"*address";N;s:6:"*zip";N;s:7:"*city";N;s:10:"*country";N;s:8:"*phone";N;s:11:"*referral";N;s:10:"*comment";N;}s:9:"*amount";N;s:11:"*currency";N;s:9:"*status";s:5:"ERROR";s:7:"*step";N;s:9:"*ticket";N;s:19

Nevíte prosím někdo kde je chybka?
MOc díky !
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od zpetr
08. led 2018 22:31 #133747
verze VM ? - posledni aktualizace právě řešila potíže měna a jazyk.
Jinak pomohlo mi nastavit jeden jedinný jazyk pro shop CZ. Jak shop Shop Language, tak i ve výběru jazyků.
Ale používám jinou bránu, tak to berte jako tip.
Ješte doporučuju srovnat adresu na https přeci jen jsou to platby.
Poděkovali: Jakub

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jakub
08. led 2018 22:51 #133748
Verze 3.8.3 - promiňte, to jsem zapomněl.
Právě že mám všude jen CZ. https je pak adresa pro přesměrování na bránu.
Děkuji za tipy

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
09. led 2018 14:51 #133753

jamesssten napsal: Dle IT z platební brány je to pravděpodobně špatně nastavená měna. Tu ale mám jen CZ, tak jak má.

No a neměla by být měna spíše CZK než CZ? Není problém právě jen ve špatně nastavené zkratce měny? Popř. nemá ten plugin nějaké nastavení pro měny?

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jakub
09. led 2018 15:18 #133754
Nastavení obchodu - Česká koruna, Nastavení modulu - Česká koruna Kč (pak je v nabídce možnost Výchozí měna prodejce a Zvolená měna v modulu měny)

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
10. led 2018 15:59 #133756
Tak ať Vám IT z platební brány řekne co posíláte a co by jste měl posílat.
Pak bych se podíval do nastavení měny CZK, zda jsou tam všechny kódy správně.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jakub
10. led 2018 22:58 #133757
IT se mnou vůbec nekomunikuje, zprávy vyřizuje obchodník, takže vím prd :-( .
Zřídil jsem jim i admin účet ale dle logu se tam nikdo nepřihlásil

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.