Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Důležité Pomoc s výběrem pluginů

10. bře 2017 08:35 #130488
Pomoc s výběrem pluginů od Pavel Kolář
Uživatel
Zdravím všechny!
Jsem úplný začátečník v Joomle, který se pomalu učí a celkem to jde :)
Chtěl bych vás požádat o nějaké typy a nejlepší pluginy pro Galerii, Mapu (google maps?) a vkládání youtube videí?

Děkuji za návrhy! :)

10. bře 2017 09:24 #130489
Odpověď od Bong
Moderátor
Zkuste něco z českých luhů a hájů. Phoca Gallery, je to fotogalerie do které můžete nacpat i videa z Youtube. Existují i Phoca Photo, nebo Phoca Panorama... Mapy lze řešit třeba pomocí Phoca Maps...

Rozšíření můžete hledat i na JED - Joomla Extension Directory, jsou ověřená, s hodnocením, odkazy ke stažení i na demo...

Než se pro nějaké rozšíření rozhodnete zvažte, zda je používané a za pár měsíců nezmizí ze světa a také jestli pro něj existuje český překlad...

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

10. bře 2017 11:59 #130493
Odpověď od Cony
Moderátor
Na videa je dobrý a hodně používaný plugin AllVideos.

23. bře 2017 16:25 #130599
Odpověď od Pavel Kolář
Uživatel
Díky moc za odpověď,
stáhl jsem a nainstaloval jsem si phoca gallery i phoca maps. Phoca gallery celkem chápu, ale u těch map mám dva asi velmi základní problémy.

Jak mapu zveřejnit na webu? Chci ji umístit do modulu na úvodní stránce a ať se snažím jak se snažím, nejde to.. Druhý určitě také zásadní problém, je, že nevím jak v nastavení Phoca maps vložit můj API key a stále mi to tam píše: "Google Maps API Key is not set. It needs to be set in options to properly display the map. See Phoca Maps documentation how to obtain Google Maps API Key". Ale kde ho mám napsat?

Díky za pomoc!

23. bře 2017 18:10 #130600
Odpověď od Bong
Moderátor
A ten API key od Google uz mate? Jomlu i rozsireni mate v posledni verzi?