Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Důležité Zrušení index.php z URL - problém code 500

30. čvn 2016 14:54 #127448
Pročetl jsem místní i cizí fóra ... a nedokážu stále pořešit problém code 500, který to vyhodí místo stránek.

localhost
nejnovější wamp
nejnovější Joomla 3.5.1
SEO nastavení
URL přátelské k vyhledávačům Ano
Použít přepis URL Ano
Přidat k URL příponu Ne

přjmenované htacces.txt na .htaccess
(tolik rada v bublině Joomly)
dle stackoverflow jsem myslím vyzkoušel všechny kombinace, kdy jsem odkomentoval
RewriteEngine On
zakomentoval Options + FollowSymLinks
a také ještě tu jednu volbu na konci souboru od(i)zakomentoval (teď nejsem u pc)

dále jsem se podíval do configu wampu a tam jsem našel jeden aktivní řádek volající script pro mod_rewrite ...

jsem amatér a pomalu mám pocit, že jsem vystřílel všechny možnosti, které druhým pomohli....
Chápu správně, že v .htaccess se nikde neuvádí jméno domén, jenom od/zakomentují různé volby?
Případně může mi někdo postnout svůj htaccess, kdy to funguje?

Webík je jednoduchý nemám tamcžádné rozšíření pro SEO a ani moc nechci... teď už mě to zajímá i poize z principu, kdy bych měl raději URL bez index.php

hélp plís
Kárl

30. čvn 2016 15:00 #127449
Odpověď od Cony
Moderátor
htaccess funguje ten, co je v základní instalaci. Chyba 500 znamená, že server (tedy wamp) nepodporuje tento soubor, některou z direktiv v něm, nebo je v souboru cosi špatně.

Nahrajte tedy základní soubor z instalace - naběhne úvodní stránka? Pokud ne, zkuste v něm zakomentovat řádky Options. Pokud to nepomůže, podívejte se do nastavení WAMPP, jestli máte htaccess povolen (direktiva AllowOverride ).
Pokud naběhne úvodní stránka, a nefunguje SEF, pohrajte si s direktivou RewriteBase.

30. čvn 2016 15:04 #127450
Odpověď od Karl
Uživatel