Odpojení stránek - Not Found

Michal Novák
01. led 2016 10:42 #125032
Dobrý den.
Zdravím všechny příznivce a odborníky Joomla! Zároveň také vše nejlepší do nového roku a žádné starosti.
Mám problém a obracím se na Vás s dotazem.

Postavili jsme nový web na zkušební (testovací) doméně www.regenttour.cz a po zakoupení domény a prostoru www.penzionstrasil.cz jsme sem pomocí Akeeba přesunuli celý web. Běžná praxe, neměli jsme nikdy problém. Vše je naprosto totožné, vše je na Wedos, Joomla 3.4.8. , stejná (poslední) verze Akeeba a oba weby stejná šablona. Prostě kopie.

Momenentálni stav je, že po cca 10 minutách v přihlášení dojde k odpojení stránek (ty nové). Admin hlásí bílou obrazovku "Not Found" a Náhled webu hlásí, že "Doména je zaregistrovaná u Wedosu". Už se nelze připojit. Musím udělat reset počítače, Wi-Fi a chvilku počkat. Pak se lze zase na chvilku připojit.
Ten samý web na té původní doméně a prostoru běží naprosto normálně, bez problémů. Stejně jako dalších našich 13 webových stránek.

Netuším vůbec, co se děje a prosím Vás o radu. Nečekám jasné řešení, ale třeba alespoň směr, kterým mám pátrat. Myslíte, že je to prostor/databáze Wedos? Může to být nějaký problém na PC nebo Wi-Fi ? Je chyba v Joomla, nebo šablona? Mám zkusit na problematickou doménu zkusit dát jinou zálohu jiných stránek ? Setkal jste se někdo s tímto?

Rád pošlu další bližší info, nebo přístupy. Zkusím se odpoledne přihlásit do Adminu u našich (na jiném PC a IP). Zatím děkuji a snad na něco přijdeme.
Děkuji Novák Michal

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
02. led 2016 01:52 #125042
Myslím, že když nějakou dobu počkáte, tak to začne fungovat. Po založení domény a nasměrování je nutné nějakou dobu počkat než se změny projeví "dokonale".

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Michal Novák

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
02. led 2016 08:56 #125044
Děkuji Vám.
Už to tam nějaký ten den je ... Dneska se už na to nelze vůbec připojit. Nevím, zkusím tam dát jinou zálohu webu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
02. led 2016 12:26 #125051
Tak čistá Joomla 3.3.6. je asi bez problému. Instalovali jsme 3.4.7. a po chvilce to celé spadne.
Momentálně instalujeme funkční webové stránky www.jirkavana.cz na 3.4.8. které normálně fungují.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
03. led 2016 10:29 - 03. led 2016 10:29 #125057
Tak bohužel nic nepomohlo a nepomáhá. Nemám vůbec tušení, co to je.
Kdyby Vás někoho cokoli napadlo, dejte mi prosím Vědět. Děkuji moc

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
03. led 2016 16:48 #125060
Jestli vám tam běhá hláška: "Doména je zaregistrovaná u Wedosu" tipoval bych problém hostingu. Můžete se jich zeptat.
Máte nahráno ve špatné složce, neodstranil jste index.html soubory které tam byly před instalací Joomly, máte upravený soubor hosts ve Windows,....
Jak to tam dostáváte? Používáte zálohu Akeeba Backup + Kickstart?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
05. led 2016 11:44 - 05. led 2016 11:50 #125096
Děkuji za odpověď a za Váš čas.

Nahráno je určitě ve správné složce, pro jistotu jsme index.html soubory vymazali. Dostáváme to na web přes akeeba a kickstart. Co je upravený hosts ve Windows - netuším. Ale pokud to v daný moment nejde nezávisle na třech počítačích, různých prohlížečích a dvou mobilech na rozdílných operátorech ...

Současný stav je takový, že na této doméně neběží prakticky nic. Funkční weby ani čistá startovací Joomla poslední verze.
Pokud daný web penzion Strašil dám na jinou doménu, není problém.

Wedos na výzvu a prosbu o kontrolu napsal, že neshledává žádné anomálie a doporučil nám službu errorlog která zapisuje do logu všechny chyby týkající se daného webu (chyby od Apache i od PHP). Dnes navečer to bude 24 hodin, co test běží. Po tu dobu to "spadlo" několikrát a mám poznamenané časy.

Problematický web: www.penzionstrasil.cz
Stejný obsah na jiné doméně: www.regenttour.cz

Možná je to zakletý v názvu domény - penzion Strašil. Musím udělat jinou - třeba penzion Lekal :-)))
Fakt netuším, ale podle všeho to ukazuje na Wedos a totéž jim napíšu a zkusím požádat o řešení.

Děkuji a zdravím všechny

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
05. led 2016 17:07 #125101
Tak chyby nalezené jsou tyto:
[Tue Jan 05 07:31:24 2016] [error] [client 37.221.254.247] File does not exist: /data/web/virtuals/120495/virtual/www/favicon.ico

[Mon Jan 04 19:23:55 2016] [error] [client 37.221.254.247] File does not exist: /data/web/virtuals/120495/virtual/www/images/sampledata/slide, referer:

Pomůže mi to k odhalení problému? Děkuji Vám

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
05. led 2016 18:20 #125109
To první je, že neexistuje soubor favicon.ico v kořenovém adresáři. To klidně ignorujte, nebo si tam nějakou ikonu nahrajte. Prohlížeče, pokud nemají specifikováno v šabloně jinak, se snaží získat v tomto umístění ikonu pro "Oblíbené".

Druhý je opět neexistující zřejmě obrázek, pravděpodobně nějaký pozůstatek v nějakém slideru šablony, stačí najít kde, odstranit nebo změnit.

Máte ale zřejmě nějaký nepořádek (resp. wedos) v DNS záznamech. Pokud si vyjíždím DNS záznamy pro domény penzionstrasil.cz někdy ukazují IP adresu 46.28.105.2 a jindy 46.28.105.148 - viz. např. zde . V tom si myslím bude celý zakopaný pes. Zdá se, že nameserver ns.wedos.eu má jiný záznam než nameserver ns.wedos.com.
Poděkovali: Michal Novák

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
06. led 2016 06:46 #125124
Děkuji Vám velice. Teď jsem znova kontaktoval Wedos a uvidím, co mi odpoví.

Děkuji a zdravím všechny. Novák Michal

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Michal Novák
06. led 2016 17:32 #125125
Tak mi odepsali z Wedosu:

Velmi se omlouváme za komplikace. Problém byl skutečně v DNS záznamech. Vše jsem nyní na DNS serveru aktualizoval a změna se projeví do 60 minut.
Napište mi prosím zda se problém vyřešil. Pokud ne, tak budeme hledat dále.

Zatím vše teprve testuji, ale snad to bude OK.
Děkuji Vám za Vaše rady a pomoc.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.