Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Úvodní vzhled stránky

26. bře 2015 19:00 #121138
Úvodní vzhled stránky od Sára
Uživatel
Ahoj, jsem naprostý nováček a obracím se k vám o rady, jelikož vůbec netuším jak se s Joomla pracuje a můj úkol je, abych vytvořila svůj e-shop pomocí Joomly.
Nezlobte se na mě, jestli už daný dotaz zde zazněl, ale bohužel jsem přečetla už mnohá fóra a nikde nic, co by mě jako naprostému lajkovi pomohlo. Mou stránku bych chtěla mít v této podobě: www.a4joomla.com/joomla-templates/countryside3r-free/

1) Vytvářím svou úvodní stránku a netuším, jak se vkládá úvodní obrázek. Ráda bych, aby se mi na mé úvodní stránce zobrazovalo vícero obrázků (viz. v odkazu). Nevím ani jak se to jmenuje, ale ty obrázky se střídají a mění se. Ráda bych tohoto efektu dosáhla, ale bohužel netuším, jak. Nevím, co si přesně stáhnout a jak postupovat.

2) Dále netuším, jak dosáhnu toho menu jak je nad obrázky.

Pročetla jsem mnoho, ale mnoho návodů, ale bohužel, proto se na vás obracím a budu moc vděčná za každou radu.

26. bře 2015 20:46 #121139
Odpověď od fire150
Pokročilý uživatel
Nato že

můj úkol je, abych vytvořila svůj e-shop pomocí Joomly

máte zdá sa veľmi málo preštudovanú Joomlu a pokiaľ to má byť funkčný - "živý" shop tak Vám držím palce.
Ad. 1 : Všetko potrebné máte popísané v priloženom Vašom odkaze - šablóna je nastaviteľná ( pravdepodobne v administrácii šablóny ) Tie striedajúce obrázky zabezpečuje Ari Image Slider rozšírenie (modul) - preštudovať dokumentáciu.
Ad. 2 : To horizontálne menu je súčasťou šablóny zase modul = vytvoriť a zverejniť jednotlivé položky a podpoložky menu.7