Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

tvorba šablon

20. kvě 2020 14:49 #142433
tvorba šablon od Sylvie
Nováček
Přeji hezký den vážení a milí,

prosím o doporučení, jaké rozšíření v, do nebo nebo mimo Joomla, ale kompatibilní s Joomla) použít na tvorbu responzivních šablon.
Vím, že tady někde byl soupis všech možných Page builderů, nyní ho nemůžu najít. Už si nevzpomínám, který jsem zkoušela, nevyhovoval mi. Mě by úplně stačilo si vytvořit šablonu. Možná je cesta Linelab?

Ráda bych se posunula dál ve tvorbě, nebo spíš sestavování nových šablon. Např. k podobnému stylu: www.booburger.cz/ O takovou šablonu mi jde nyní především.

Jsem trochu zkušenější amatér v Joomla a tvorbě nenáročných webů. Baví mě to. Nejsem programátor.

Jsem tady pro firmy, neziskovky, malé podnikatele, malé penziony, apod. kteří mají malý rozpočet a vyhovuje jim spolupráce s člověkem, jako jsem já :-) Dělám takovéhle weby např www.lsorchestr.cz s pomocí Artisteeru, nebo přetvářím již hotové zakoupené nebo free šablony.

Díky moc za nápady, názory, Váš čas a trpělivost :-)
Sylvie

20. kvě 2020 16:05 #142436
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
My používáme prázdnou šablonu ( www.t3-framework.org ) a tu pak celou stylujeme manuálně dle grafického návrhu pro klienta.
Responsivita je daná již použitým bootstrap, který si zajišťuje vše sám, na Vás je jen přiřazovat správné třídy k modulům.

Neradi používáme page buildery - nemají korektně vyřešené rich snippets a SEO strukturu, hodí se pro funny weby (ale je to jen můj názor - už to vidím jak se ozvou ti co je používají a budou mě přesvědčovat... :)

Pro Vás ale page buildery nebo již hotové šablony (z důvodu ceny) je jediná cesta.

MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM