Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

zobrazení na mobilu

27. pro 2019 22:38 #141390
zobrazení na mobilu od jarsmid
Začátečník
Dobrý večer.
Pokouším se na základě šablony protostar upravit šablonu použitelnou na webu. Vše na prvý pohled na různých prohlížečích na NB funguje ok. Problém mám na mobilu (Samsung) a to takový, že se nezobrazuje nastavené pozadí pod články. Zkoušel jsem barvu i obrázek - nic. Na mobilu mám chrome (pokud zvolím Mozzilu, tak pozadí se zobrazí).
Pro úplnost: Joomla 3.9.13
web: deeprobotics.cz
přístup: host host
A ještě prosím. nejsem žádný odborník, víceméně si trénuji svou seniorskou hlavu.
Děkuji za pochopení.

28. pro 2019 00:32 #141391
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Dobrý večer,

tohle nemá co s joomlou přece nic společného, snad jen to že je použita pro administraci.

Doporučuji se porozhlédnout na fórech o kódování stylů nebo na goggle, jak pracovat s pozadím v css nebo less.
A zkoušet a testovat - například pro testování používám browserstack.
Nebo stačí chrome a použít Inspector, u něj se dá nastavit zobrazení pro mobil.

V příloze jak vypadá nyní na mobilu HP - tady bude chtít ještě zapracovat, aktuálně to není použitelné a navíc odporuje zásadám zobrazení pro mobil.

MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla
Přílohy:

28. pro 2019 11:22 #141392
Odpověď od jarsmid
Začátečník
Děkuji Rudolfe za názor. Pokud si tedy z toho udělán nějaký závěr (krom toho že mám studovat), pak tedy šablona Protostar (je to součást instalace Joomla) je v podstatě v současnosti pro mobil jemně řečeno nedostatečná.