Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Šablona Beez3 a její úpravy

13. kvě 2015 18:30 #121789
Šablona Beez3 a její úpravy od Hroneš
Návštěvník
Zdravím,
jsem úplný začátečník a potřebuju v šabloně Beez3 změnit velikost a barvu písma u Site description a barvu písma u nápisu vedle loga.

V css jsem nenašel nikde žádný fontsize, kde bych to mohl změnit.

Také bych potřeboval seřadit jednotlivé články dle určitého pořadí, aby když klikám na šipky další předchozí, tak šly v pořadí, které chci. V joomle 2,5 se to dalo seřadit pomocí šipek v správci článků,ale v Joomle 3,x jsem to nikde nenašel...

Tady jsou přímo mé "rádoby" stránky: ijs2.8u.cz/index.php?option=com_content&...icle&id=1&Itemid=101

13. kvě 2015 20:56 #121791
Odpověď od Bong
Moderátor
1. například když si do FF nainstalujete Firebug, tak jen označíte prvek, který chcete měnit a kliknete na tlačítko Firebugu. okamžitě vidíte soubor a obsah, který prvek ovlivňuje. Dokonce si můžete hodnoty cvičně změnit a vyzkoušet, jak to bude vypadat...

2. srovnat položky je jednodušší. Klikněte na šipky nahoru-dolu v záhlaví sloupce položek a pak už jen chyťte myší položku a přetáhněte kam libo. Aby vám třídění fungovalo na stránce je třeba, aby položka menu měla toto třídění nastavené...



I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Přílohy:
Poděkovali: Hroneš

22. srp 2015 10:28 #123130
Odpověď od Michal Zbořil
Začátečník
Dobrý den. Měl bych prosbu. Používám tuto šablonu a vyhovuje skvěle jen bych chtěl aby se článek který se otevře po kliknutí na "číst dál..." otevřel do plné šířky šablony. Momentálně jsou to jen cca dvě třetiny. Určitě je to jen minimální zásah, ale zatím nejsem sto identifikovat kam šáhnout :( pokud by někdo z vás věděl prosím nasměrujte mě.
Děkuji.