Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Změna šablony

06. úno 2015 09:52 #120046
Změna šablony od Stanislav K.
Začátečník
Ahoj, jsem začátečník a mám asi blbý dotaz, ale zajímá mě to. Při instalaci Joomly jsem zvolil jednu z předpripravených šablon (dat). Je možné toto změnit za jinou? Chtěl bych si prolést všechny, jednoduší i složitější a začít zkoumat. Můžu ty data nějak jednoduše změnit, nebo si musím vytvořit novou databázi a nainstalovat Joomlu ve více verzích? Nebo smazat data v XAMPPu a nainstalovat znovu s jiným výběrem dat? Nebo se Joomla odinstalovává jinak? Dnes jsem s tím začal a opravdu tyhle základní věci neznám. Budu rád za každé nakopnutí. Děkuji

06. úno 2015 10:45 #120047
Odpověď od Jiří Motyčák
Začátečník
V administraci máš - Rozšíření - Správce Šablon - tam si změníš, upravíš šablony.
Stejně tak si tam přednastavíš jednotlivé šablony k danému obsahu.
Poděkovali: Stanislav K.

06. úno 2015 11:31 #120050
Odpověď od Bong
Moderátor
Jestli jste měl ale na mysli nahraná data obsahu (články, atd.), tak tyto jsou tam pro seznámení s možnostmi Joomly. Jiný obsah tam nehledejte. Bývá pak jen u balíčků, tzv. quickstart, od výrobců šablon (vzhledu) Joomly aby bylo zřejmé jak šablonu využít.

Joomla se odinstalovává tak, že smažete soubory a složky v rootu Joomly a příslušnou databázi.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Stanislav K.

06. úno 2015 11:34 #120051
Odpověď od Stanislav K.
Začátečník
Děkuji, přesně to jsem myslel, ale špatně jsem to napsal. Myslel jsem právě ten obsah. Při té instalaci jsem měl na výběr více možností obsahu a chtěl bych si je všechny projít a podívat se jak to tam je udělaný. Pro začátečníka je to přece jen kapku složitější hned vytvářet nový web :-)