Změna šablony

Stanislav K.
06. úno 2015 09:52 #120046
Ahoj, jsem začátečník a mám asi blbý dotaz, ale zajímá mě to. Při instalaci Joomly jsem zvolil jednu z předpripravených šablon (dat). Je možné toto změnit za jinou? Chtěl bych si prolést všechny, jednoduší i složitější a začít zkoumat. Můžu ty data nějak jednoduše změnit, nebo si musím vytvořit novou databázi a nainstalovat Joomlu ve více verzích? Nebo smazat data v XAMPPu a nainstalovat znovu s jiným výběrem dat? Nebo se Joomla odinstalovává jinak? Dnes jsem s tím začal a opravdu tyhle základní věci neznám. Budu rád za každé nakopnutí. Děkuji

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Jiří Motyčák
06. úno 2015 10:45 #120047
V administraci máš - Rozšíření - Správce Šablon - tam si změníš, upravíš šablony.
Stejně tak si tam přednastavíš jednotlivé šablony k danému obsahu.
Poděkovali: Stanislav K.

Odpověď od Bong
06. úno 2015 11:31 #120050
Jestli jste měl ale na mysli nahraná data obsahu (články, atd.), tak tyto jsou tam pro seznámení s možnostmi Joomly. Jiný obsah tam nehledejte. Bývá pak jen u balíčků, tzv. quickstart, od výrobců šablon (vzhledu) Joomly aby bylo zřejmé jak šablonu využít.

Joomla se odinstalovává tak, že smažete soubory a složky v rootu Joomly a příslušnou databázi.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Odpověď od Stanislav K.
06. úno 2015 11:34 #120051
Děkuji, přesně to jsem myslel, ale špatně jsem to napsal. Myslel jsem právě ten obsah. Při té instalaci jsem měl na výběr více možností obsahu a chtěl bych si je všechny projít a podívat se jak to tam je udělaný. Pro začátečníka je to přece jen kapku složitější hned vytvářet nový web :-)

Odpověď od Bong
06. úno 2015 11:38 #120053
Jde o zvyk a naučení se základů práce se systémem. Ten základní přehled vám poskytne jakýkoli předdefinovaný obsah.