Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Překlad modulu ITCS Kalendář

27. úno 2021 19:10 - 27. úno 2021 19:18 #143840
Překlad modulu ITCS Kalendář od Velitel
Začátečník
Ahoj, pokusil jsem se přeložit amatérsky modul zobrazující kalendář rezervací.
www.it-conserv.de/joomla/module/simple-r...vation-calendar.html
Problém je , že na jednom webu popřeinstalaci modulu překlad funguje viz
www.sdhradejovice.cz/
a na druhém nikoliv
www.chalupa-boretice.cz/obsazenost
zkoušel jsem mazat mezipaměť a podobné ale výsledek žádný.
Nějaká rada prosím?

Oprava. překlad funguje pouze na www pokud zadám jen chalupa-boretice.cz/obsazenost je v angličtině.
Tedy co s tím?

27. úno 2021 19:35 - 27. úno 2021 19:39 #143841
Odpověď od Bong
Moderátor
Překlad uděláte správně tak, že vezmete nějaký původní jazykový soubor z instalace, třeba en-GB.mod_itcs_reservation_calendar.ini a přeložíte jej. Pozor na to, aby byl opět uložený v UTF8 without BOM.

Soubor pak přejmenujete na cs-CZ.mod_itcs_reservation_calendar.ini a nakopírujete do složky language/cs-CZ/. Pokud budou stránky zobrazeny v češtině, bude se i modul v češtině zobrazovat.

Na vašich webech jsem soubor překladu language/cs-CZ/cs-CZ.mod_itcs_reservation_calendar.ini nenašel. Takže zbývá jen odhalit co děláte jinak, než je popisováno.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

27. úno 2021 19:57 - 27. úno 2021 20:04 #143842
Odpověď od Velitel
Začátečník
Zdravím, ten soubor co popisujete je podle mě pouze překlad administrace.
Překládal jsem částečně soubory java, jsou přiloženy.
edit: nejsou *.js mi to neveme

Tento příspěvek obsahuje soubor příloh.
Pro zobrazení se přihlaste nebo zaregistrujte.

27. úno 2021 20:11 - 27. úno 2021 20:12 #143843
Odpověď od Bong
Moderátor