Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Po aktualizaci VM chyba 1054 Uknown column in field list

08. lis 2019 09:38 - 08. lis 2019 10:10 #141047
Zdravím všechny ,
chtěl bych poprosit o pomoc. Po aktualizaci Virtuemart se mi objevila tato chybová hláška:
Code:
Unknown column 'field.noninheritable' in 'field list
'
Chyba se projeví, když chci zobrazit zboží v kategorii, kategorie zboží se normálně zobrazí.

Shop je zde: www.hanamipigments.cz

Jsem poměrně začátečník a nevím co s tím. Mohu poprosit zkušenější o radu nebo pomoc nebo nápad?
Předem moc děkuji za každou reakci.

Ještě doplním, jedná se o chybu 1054 a opravu databáze (resp. všechny postupy, co jsem tady fóru našel) jsem v Joomla udělal, ale nepomohlo to.

Joomla 3.9.3 - Virtuemart 3.6.8 10197

08. lis 2019 11:27 #141050
Odpověď od Rudolf
Joomla Expert
Zdravím,

máte někde v aplikaci mysql dotaz na neexistující sloupec
Code:
field.noninheritable
.
Patrně důsledek custom programátorského zásahu nebo nainstalovaného nekompatibilního rozšíření.

Co na to programátor, který Vám to dělal?

MiniJoomla! - www.minijoomla.org - eshop s rozšířením Joomla/VM
Email Manager - aplikace na správu šablon emailů pro VirtueMart
Easy Feeder - aplikace na generování XML/CSV feedů a napojení na ERP pro VM
PragueClassicconcert - portál pro prodej vstupenek na systému Joomla

08. lis 2019 14:26 - 08. lis 2019 14:27 #141053
Odpověď od Vladimír
Nováček
Také zdravím a děkuji za reakci.
Shop jsem dělal sám a žádné custom programování tam není, vše v rámci šablony. Je to velice jednoduchý eshop a já jej nyní i spravuji.
Do databáze jsem nikdy nijak nezasahoval a problém vznikl při aktualizaci Virtuemartu.