Virtuemart - niekomu nefungujú objednávky a niekomu áno
Prosím vás, vedel by niekto poradiť ako vyriešiť nasledujúcu situáciu:
Dnes mi volali dvaja zákazníci, že sa im nedarí zrealizovať objednávku v eshope - správne vyplnia všetky potrebné údaje (overoval som to s nimi aj krok za krokom):
u jedného z nich sa nestalo vôbec nič, nenapísalo mu ani chybu, ani ho nepustilo ďalej, nestalo sa nič = mne však prišlo upozornenie, že prišla objednávka, a prišlo ich hneď toľko krát, koľko krát ten zákazník vytrvalo dookola skúšal zrealizovať objednávku. Prišlo mi teda od neho 10 objednávok. Zaujímavý je však čas, všetky emaily o prijatí objednávky mi prišli (zákazníkovi neprišlo vôbec nič) v rovnaký čas 12:58 a pár 12:59. Kdežto reálne objednávky v systéme prišli už aj 12:12 a v rôznych časových intervaloch.
Dotyčný zákazník použil prehliadač chrome.
Skúsil som zrealizovať objednávku aj ja cez chrome a normálne mi prešla.
Tak som si povedal, že to môže byť nejakou staršou veriou chrome alebo čo.
Potom mi volal ďalší zákazník a že mu nejde zrealizovať objednávku, podobne ako u prvého akurát s tým rozdielom, že teraz neprišlo upozornenie o objednávke ani mne, ani v systéme.
Údaje vyplnil správne a aj tak ani error a ani zrealizovanie.
Opäť používal Chrome, tentokrát na tablete.
Je zaujímavé, že v predchádzajúcich dňoch som mal nával objednávok a dnes nula (ak nerátam tých 10 ktoré naklikal vytrvalo prvý zákazník).
Tak mi napadlo, či je na webe všetko v poriadku, len "slabší deň", alebo či je nejaký problém s objednávaním a ostatní zákazníci neboli rovnako vytrvalí a pri prvom nezrealizovaní objednávky neodišli...
V každom prípade by som veľmi rád prišiel na to, či sa dá tento problém nejako vyriešiť. Či sú nejaké možnosti. Alebo či sa uspokojiť s tým, že určite museli daní zákazníci niečo popliesť, alebo že mali neaktuálne internetové prehliadače...
Bol by som vďačný za každú konštruktívnu pomoc a radu.
Ďakujem.
Dnes mi volali dvaja zákazníci, že sa im nedarí zrealizovať objednávku v eshope - správne vyplnia všetky potrebné údaje (overoval som to s nimi aj krok za krokom):
u jedného z nich sa nestalo vôbec nič, nenapísalo mu ani chybu, ani ho nepustilo ďalej, nestalo sa nič = mne však prišlo upozornenie, že prišla objednávka, a prišlo ich hneď toľko krát, koľko krát ten zákazník vytrvalo dookola skúšal zrealizovať objednávku. Prišlo mi teda od neho 10 objednávok. Zaujímavý je však čas, všetky emaily o prijatí objednávky mi prišli (zákazníkovi neprišlo vôbec nič) v rovnaký čas 12:58 a pár 12:59. Kdežto reálne objednávky v systéme prišli už aj 12:12 a v rôznych časových intervaloch.
Dotyčný zákazník použil prehliadač chrome.
Skúsil som zrealizovať objednávku aj ja cez chrome a normálne mi prešla.
Tak som si povedal, že to môže byť nejakou staršou veriou chrome alebo čo.
Potom mi volal ďalší zákazník a že mu nejde zrealizovať objednávku, podobne ako u prvého akurát s tým rozdielom, že teraz neprišlo upozornenie o objednávke ani mne, ani v systéme.
Údaje vyplnil správne a aj tak ani error a ani zrealizovanie.
Opäť používal Chrome, tentokrát na tablete.
Je zaujímavé, že v predchádzajúcich dňoch som mal nával objednávok a dnes nula (ak nerátam tých 10 ktoré naklikal vytrvalo prvý zákazník).
Tak mi napadlo, či je na webe všetko v poriadku, len "slabší deň", alebo či je nejaký problém s objednávaním a ostatní zákazníci neboli rovnako vytrvalí a pri prvom nezrealizovaní objednávky neodišli...
V každom prípade by som veľmi rád prišiel na to, či sa dá tento problém nejako vyriešiť. Či sú nejaké možnosti. Alebo či sa uspokojiť s tým, že určite museli daní zákazníci niečo popliesť, alebo že mali neaktuálne internetové prehliadače...
Bol by som vďačný za každú konštruktívnu pomoc a radu.
Ďakujem.
Majiteľ parfumérie parfumylacno s lacnými parfumami Fm Group vo svetových vôňach, kvalitné napodobneniny originálnych parfémov.
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
Objevila se zákazníkovi poslední "děkovací" stránka?
Měl jsem před časem problém, kdy někdy trvalo dlouho než se "děkovačka" otevřela.
Bylo to jak na houpačce, tak jsem začal posílat maily přes smtp server mimo hosting (def. je PHP mail) a je klid.
Prubněte jestli to nebude cesta, navíc pokud třeba máte svůj smtp tak vidíte trochu víc z komunikace.
Měl jsem před časem problém, kdy někdy trvalo dlouho než se "děkovačka" otevřela.
Bylo to jak na houpačce, tak jsem začal posílat maily přes smtp server mimo hosting (def. je PHP mail) a je klid.
Prubněte jestli to nebude cesta, navíc pokud třeba máte svůj smtp tak vidíte trochu víc z komunikace.
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.
nie neotvorila, iba sa akokeby načítavalo niečo a nestalo sa nič
Testujem to z rôznymi známymi a niektorým to ide normálne (aj v chrome) a viacerým to nejde - zatiaľ všetci tí, ktorým to nešlo, používali Chrome.
Testujem to z rôznymi známymi a niektorým to ide normálne (aj v chrome) a viacerým to nejde - zatiaľ všetci tí, ktorým to nešlo, používali Chrome.
Majiteľ parfumérie parfumylacno s lacnými parfumami Fm Group vo svetových vôňach, kvalitné napodobneniny originálnych parfémov.
Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.