Důležité Joomla 3.7. - nejde se přihlásit
17. kvě 2017 14:54 #131425
Dobrý den mám takový problém. Včera probíhala aktualizace Joomla na verzi 3.7.0. od té doby bohužel se nedaří přihlásit do administrátorského rozhraní.
Při přihlášení používám ( Google Chrome )
This site can’t be reached
agartha-company.cz took too long to respond.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Všechno vyzkoušeno, ale neúspěšně. Nemáte prosím někdo podobnou zkušenost a jak jsteto řešili ?
Děkuji předem
Při přihlášení používám ( Google Chrome )
This site can’t be reached
agartha-company.cz took too long to respond.
Try:
Checking the connection
Checking the proxy and the firewall
Running Windows Network Diagnostics
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Všechno vyzkoušeno, ale neúspěšně. Nemáte prosím někdo podobnou zkušenost a jak jsteto řešili ?
Děkuji předem
17. kvě 2017 17:22 #131434
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Použijte jiný prohlížeč, nebo si svůj opravte třeba podle tohoto videa:
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
18. kvě 2017 09:27 #131444
Odpověď od Michal
Uživatel
Bohužel ani uváděný postup nepomohl. Vyzkoušel jsem změnit prohlížeč na Explorer
Hmm, we can't reach this page.
Try this
•Make sure you’ve got the right web address
•Refresh the page
•Search for what you want
Hmm, we can't reach this page.
Try this
•Make sure you’ve got the right web address
•Refresh the page
•Search for what you want
18. kvě 2017 10:14 #131446
Odpověď od Michal
Uživatel
Zkusil jsem obrátit na technickou podporu od poskytovatele webhostingu.
18. kvě 2017 17:10 #131451
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
Odpověď od Cufe

Admin
Možná zbytečný dotaz: "https" máte v url záměrně?
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
18. kvě 2017 17:26 #131452
Odpověď od Michal
Uživatel
Záměrně ne, takhle to plive automaticky aniž bych do toho jakkoliv zasahoval. Nicméně se musela udělat obnova ze zálohy před stažením aktualizace Joomla 3.7.
18. kvě 2017 19:50 #131453
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Odpověď od Bong

Moderátor
Podívejte se do configuration.php jestli je zapnuté SSL tak jej vypněte zápis by měl vypadat takto:
public $force_ssl = '0';
public $force_ssl = '0';
I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
18. kvě 2017 22:44 #131454
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
Odpověď od Cufe

Admin
Předpokládám, že tam bude 0 (nepředpokládám, že by se samo přepnulo při upgradu). Měl jsem podobný problém s Firefoxem v Joomla 3.6.5, říkám tomu trpaslíci a je to problém v prohlížeči (někde něco zaseknutý). Odinstalovat, vše z prohlížeče smazat (totálně), restart, instalace nově. Pokud by to nebyl tento případ, zkuste ještě přihlášení do adminu z jiného PC. "Přeji", aby to byl jen tento problém, pokud se problém nevyřešil a je to něco hlubšího, tak potěš koště.
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
19. kvě 2017 07:33 #131458
Odpověď od Michal
Uživatel
Bude to asi něco víc. Přikládám odpověď z technického oddělení Forpsi.
na serveru se nám nezobrazují žádné chybové logy ani eventy. Vzhledem k povaze chyby, kdy web funguje a administrace ne, je zřejmé,že je chyba někde v samotné Joomle. Doporučuji proto obnovit web ze zálohy backup-weekly-mon. Chyba jako taková je v tomto případě téměř nelokalizovatelná, při aktualizaci ji mohlo způsobit téměř cokoliv.
na serveru se nám nezobrazují žádné chybové logy ani eventy. Vzhledem k povaze chyby, kdy web funguje a administrace ne, je zřejmé,že je chyba někde v samotné Joomle. Doporučuji proto obnovit web ze zálohy backup-weekly-mon. Chyba jako taková je v tomto případě téměř nelokalizovatelná, při aktualizaci ji mohlo způsobit téměř cokoliv.
19. kvě 2017 10:00 #131459
Odpověď od Cony

Moderátor
To configuration.php, jak psal bong, jste zkontroloval? Přihlašovací formulář míří na https, ale to nemáte na serveru vůbec zprovozněné, proto to končí na timeout.
19. kvě 2017 10:04 - 19. kvě 2017 10:51 #131460
Odpověď od Michal
Uživatel
Posílám celý výpis: zmiňovaný SSL je v pořádku na nule.
19. kvě 2017 10:52 #131461
Odpověď od Cony

Moderátor
Jste borec, právě jste tady vystavil kompletní přístup ke své databázi - tedy návod jak Vám hacknout stránky pro zelenáče

19. kvě 2017 10:54 #131462
Odpověď od Cony

Moderátor
Viselo to tu 50 minut - být Vámi změnil bych si heslo do databáze.
19. kvě 2017 11:40 #131463
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
Odpověď od Cufe

Admin
Máte ověřeno, že nastává stejný problém, pokud se chcete do administrace přihlásit zcela z jiného PC/zařízení?
Joomla úřední deska | IT služby, webové stránky v Joomla!, online marketing | Joomla je best! Zveřejni svůj problém, pokud ho vyřešíš sám, jsi best!
19. kvě 2017 11:50 #131464
Odpověď od Michal
Uživatel
Ano mám, zkoušela to technická podpora z Forpsi, já z pracovního pc, soukromého pc jak z Chromu tak z Exploreru a pak jsem to zkoušel i z mobilního telefonu.
Žádný z pokusů nebyl úspěšný.
Žádný z pokusů nebyl úspěšný.