Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Fulltext introtext

25. úno 2017 13:08 #130320
Fulltext introtext od jan Novák
Uživatel
Dobrý den,
jsem začátečník v joomle a zajímalo by mě jak udělat aby se introtext a fulltext zobrazili na té jedné samé stránce.

Děkuji za všechny odpovědi

25. úno 2017 14:18 #130322
Odpověď od MaK.
Zkušený uživatel
Tvému přání není úplně moc rozumět. Máš na mysli perexy u článků nebo něco jiného? Ukaž konkrétní případ.

MaK.

--- -- -

25. úno 2017 14:34 #130325
Odpověď od jan Novák
Uživatel
Při psaní článku mám možnost obsah rozdělit na pomocí ,,číst dál" na introtext a fulltext, ale číst dál mi vytvoří odkaz na fulltext, ale mě by zajímalo jestli je nějak možné dostat na jednu stránku jak introtext tak fulltext.

25. úno 2017 14:37 #130326
Odpověď od MaK.
Zkušený uživatel
Když do článku tu značku nevložíš, tak budeš mít text celý. Možná špatně chápu tvé přání. Čeho chceš přesně dosáhnout?

Popiš konkrétní situaci, jak to má vypadat a proč chceš mít stejný text na jedné stránce dvakrát.

MaK.

--- -- -

25. úno 2017 15:12 #130329
Odpověď od Bong
Moderátor
Článek lze rozdělit na Úvodník (perex, intro,...) a tělo článku.

Jejich zobrazení nebo nezobrazení na stránce je vždy dáno nastaveními, které naleznete na několika místech:
  • globálně v nastavení Správce článků
  • pro články dle položky menu v nastavení položky menu
  • pro článek v nastavení článku
Momentálně vás zajímá parametr Zobrazit úvodník, ale logika umístění dalších nastavení pro články je shodná.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

25. úno 2017 15:21 #130330
Odpověď od jan Novák
Uživatel
Potřeboval bych ten článek rozdělit na dvě části u kterých bude jiný css styl a číst dál mi přišla jako vhodná metoda jak rozdělit článek.