Joomla, VirtueMart a přepínač jazyků

marton
18. srp 2016 17:06 #128055
Zdravím,
popíši spíše jen postřeh, ale pokud má někdo řešení budu rád.

1) Na www.ekonopi.cz jsem na Joomla 3.6.2, VM 3.0.16 nastavil 3 jazyky. Vše se tváří v pořádku, ale když vložím nějaké zboží do košíku a změním jazyk, vyhodí to chybovou stránku. Po tom co odstraním zboží z košíku, je možné zase přecházet mezi jazyky.

Má s tím někdo nějakou zkušenost. Mám hledat chybu v nějakém nastavení?

2) Je možné při přepínání jazyků zůstat na stejné stránce produktu nebo v kategorii zboží stejně jako to jde nastavit u článků a odkazů menu?

Díky za reakce Martin

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
18. srp 2016 17:59 #128056
ad 1/ A co je to za chybovou hlášku? Košík je základní od VM, neb o nějaký one page checkout plugin? Objeví se chyba vždy při přechodu z jazyku A na jazyk B? Lze nejprve přepnout na jazyk B a pak přidat zboží? Byl jazyk B přidáván dodatečně (až po přidání produktů)? Existují pro jazyk B k produktům překlady (tj. jsou opravdu uložené v databázi)?

ad 2/ Nemám teď kde vyzkoušet, ale pokud se nepletu fungovat by to mělo.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od marton
19. srp 2016 13:47 - 19. srp 2016 13:50 #128064
Chybovou stránku zasílám v příloze. Košík one page od Linelabu. Pokud je košík prázdný tak lze přepínat jazyk libovolně, ale jakmile se přidá zboží do košíku, tak už nelze přepnout na jiný jazyk. Vyprázdním košík a můžu zase libovolně procházet mezi jazyky. Všechno zboží nemá překlad, pouze tak 1/3 a ty překlady jsou v databázi.

V jakém pořadí se vše nastavovalo a překládalo již nevím.
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Ernst
20. srp 2016 00:28 #128069
pokud máte v košíku zboží, které nemá pro přepínaný jazyk překlad, musí to skončit touhle chybou

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
22. srp 2016 00:50 #128084
V nastavení VM máte nastaveno "Nepřeložené řetězce v angličtině", ale pro angličtinu nemáte vytvořené databázové tabulky.
Pokud máte angličtinu nastavenou jako jeden z jazyků obsahu, vlezte si ve VM do Nástrojů - Nástroje a migrace - a spusťte akci "Instalovat a aktualizovat tabulky".
Poděkovali: marton

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od marton
26. srp 2016 07:52 #128118
Díky Cony, jak jednoduché a rychlé.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.