Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Prosím, poraďte

08. srp 2016 14:40 #127937
Prosím, poraďte od sarka94
Začátečník
Zdravím,
Mám takový zákaldní dotaz.
Chci mít více domén, je potřeba vždy ke každé doméně nainstalovat vždy znovu joomlu?
Popřípadě, když si zaplatím multihosting, kde je možnost mít více domén, tak stejně to budu muset udělat takto? Nebo potom stačí tedy jen jedna instalace joomly?

08. srp 2016 14:42 - 08. srp 2016 14:43 #127938
Odpověď od Ernst
Joomla Expert
Na každou doménu musíte mít vždy jednu joomlu
instalace je rychlá a bezbolestná

08. srp 2016 14:45 #127939
Odpověď od sarka94
Začátečník
Děkuji za odpověď, jsem úplný nováček :)

To samé se týká i šablon? Mám zaplacenou šablonu, ta lze využít vždy jen na jednu doménu?

08. srp 2016 15:05 #127940
Odpověď od Cony
Moderátor
To je otázkou licence té šablony. Obvyklé bývá, že si zakoupíte šablonu a tu si můžete nainstalovat na kolik domén chcete.
Poděkovali: sarka94

08. srp 2016 18:35 #127941
Odpověď od sarka94
Začátečník
Tak a uz mam jen par dotazu :)
Zatim jsem pracovala v offlinu, chtela bych si poté zaplatit multihosting u Savany, lze domény, které jsem zatim spravovala pouze v offlinu převést do onlinu, když uz budu mít zaplaceny multihosting na Savane? Připadne zaplatit tu doménu, na které jsem zatim tvořila? Připadne kdyby byla obsazena, tak jen pozměnit jméno domény a obsah by se zachoval? Do
Omlouvam se, možná to poradně nebude dávat ani smysl, nebo jestli se neptal na úplný nesmysly. Jak říkám, jsem úplný začátečník... Ale doufam, ze me nekdo pochopí a poradi, děkuji :)

08. srp 2016 21:24 #127942
Odpověď od Cony
Moderátor