Dotaz na komponentu(y)

Kamil Melíšek
12. čen 2016 14:07 #127243
Zdravím vespolek,

slíbil jsem pomoc s vytvořením stránek založených na joomla a již delší dobu se snažím najít komponentu(y), které by tvořily celek, bohužel bezvýsledně. Proto se obracím sem s prosbou, zda by nevěděl někdo z vás, jaké komponenty použít.

Zjedodušeně řečeno se má jednat o stránky s profily několika amatérských kapel obsahujících jejich logo a základní popis, seznam jejich členů (s vlasními profily podobnými profilům kapely), seznam jejich alb (s možností odkazu na přehrávání jednotlivých skladeb), kalendářem akcí a novinkami. Zároveň v kalendáři jsou požadovány profily klubů kde budou kapely hrát - v podstatě takový vícevrstvý katalog s provázáním na kalendář a fotogalerii. Vše samozřejmě s možností filtrování dle zadaných kritérií.

Předem díky za případnou pomoc při hledání.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
12. čen 2016 22:44 #127245
Profily - napíšete jako článek
Skladby k přehrání - nepotřebujete nic, ale můžete použít libovolnou komponentu ke stahování, seznam skladeb kapely zobrazíte pohodlně v modulu...
Galerie - podobně jako u skladeb
Kalendář - komponenta pro události, akce té které kapely opět zobrazíte pohodlně v modulu
atd. atd. atd...

Nebo použijte komplexní social komponentu (např Community Builder,...).

Ale, mezi námi, dovedete si vůbec představit co znamená takovou "informační centrálu" udržet v chodu a aktuální? Obvzlášť jestly ty kapely hrajou? A kdo bude ty samé informace cpát i o sociálních sítí, muzikantské weby a servery akcí?
Navíc něco podobného už funguje a zadarmo www.bandzone.cz

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: Kamil Melíšek

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Kamil Melíšek
12. čen 2016 23:16 #127247
Díky za odpověď,

máte pravdu, že existuje Bandzone, leč to asi není úplně to, co se po mě chce. V dotazu jsem psal jen o části stránek, se kterou si trochu prozatím nevím rady - V prvé řadě má jít o stránky "agentury", respektive člověka, který se (prozatím lokálně) stará několika amatérským kapelám o propagaci a shání jim kšefty. Jeho přání bylo mít na těchto stránkách to své portfolio kapel s parametry, které jsem popsal, s možností kdykoli cokoli (i třeba samotnou kapelou, jejími členy, nebo klubem ve kterém se bude vystoupení odehrávat) jednoduše upravit, přidat nebo ubrat. O velké informační centrále by vzhledem k nízkému počtu subjektů asi nebyla řeč. V takovém případě už bych asi doporučoval najít někoho, kdo udělá systém na míru, takový blázen zase nejsem :D

Jinak na CB jsem již při hledání narazil, nicméně se mi v něm zatím nepovedlo pořádně zorientovat a dle toho, co jsem zatím četl, mi připadlo, že požadovanou provázanost bude těžké bez větších zásahů udělat. Nicméně nejspíš to bude asi řešením, takže hurá na studium.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
13. čen 2016 19:43 - 13. čen 2016 19:44 #127260
Ona ani komponenta pro social web nebude to pravé...
Zkusím nastínit proč. Každá kapela nebo klub mají svoje vlastní stránky, Facebook, Bandzone, nebo i další. A aktualizovat všechno všude je s prominutím, pakárna. A vy jim chcete přidat další :-).

Osobně bych šel cestou nejmenšího odporu. Profil kapely jako článek, fotky a skladby k přehrání zobrazené u článku v modulech z komponenty fotogalerie a souborů ke stažení. Tak často se to zase nemění a výměna je jednoduchá. Prostě nahrajete nové a ty se zobrazí automaticky.

Kluby se mě zdají jako zbytečnost, ale budiž. Článek, pár fotek v něm a odkaz na stránky (FB) klubu.

Tím minimalizujete údržbu a aktualizaci. Nepotřebujete tam pouštět kapely ani kluby... případné další změny provede manager sám...

A teď malý oříšek: Vystoupení. Tady se vyplatí zapřemýšlet a nejprve zjistit, jak a kde si kapely běžně akce inzerují, jestli si akce shánějí i sami, nebo jde všechno přes managera, jestli na stránkách mají být všechna vystoupení kapely, nebo jen ta přes agenturu, atd... a podle toho použít vhodná rozšíření do Joomly.

Základní příklad: všechno jde přes agenturu, ale kapela má ještě vlastní FB a www stránky. To znamená akci nadatlovat do kalendáře agentury a na stránky a FB kapely. Jednoduché řešení je použít komponentu pro události, třeba JEvents, kam akci manager zapíše. Na FB kapely se toto objeví automaticky pokud použijete nějaké propojení, třeba AutoTweet NG + plugin pro JEvents. Na stránky kapely lze akci automaticky sdílet třeba přes RSS přímo z JEvents. Navíc si to všichni můžou sosnout do svých kalendářů a mít to v mobilech...

A je to pod jednu práci. Jakmile se v tomhle šťourá víc lidí, dochází často k chybám, ale nejčasteji to nefunguje vůbec. Muzikanti mají hrát a dělat bordel a ne datlovat na internetu. Dělám to 30 let, trochu vím o čem je řeč :-)

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.