Nejde smazat (prázdná) kategorie z koše

jr.
19. dub 2016 13:42 #126686
Zdravím,

pokouším se smazat prázdné kategorie (jejichž články jsem předtím úspěšně smazal) z koše, ale nedaří se mi to.

Děkuji za radu.

Jirka

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
19. dub 2016 14:21 #126687
A opravdu jste smazal články, nebo jen přesunul do koše?
Pokud máte Joomlu 3.5, ukazuje Vám to u počtů článků všude nuly?
Co Vám to píše za chybu?
Poděkovali: jr.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
19. dub 2016 14:24 - 19. dub 2016 14:28 #126688
Clanky je treba smazat a nasledne je i odstranit z kose. Teprve potom se lze zbavit stejne i kategorii. Clanky ale mohou byt i archivovane. Hledejte.
Dokud existuje clanek prirazeny kategorii, nepujde tato odstranit uplne.

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.
Poděkovali: jr.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
20. dub 2016 09:44 #126692
Ano, smazal, i z koše,
systém ukazuje, že mám 0 článků v kategorii, teoreticky by nemelo nic bránit vymazáním kategorie z koše,
s mazáním článků i kategorií v rámci Joomly mám zkušenost, bohužel mi to přestalo fungovat.

Díky za radu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
20. dub 2016 09:49 #126693
Články i kategorie jsem dříve mazal bez problémů,

v tuto chvíli mám v koši několik kategorií s 0 článků, včetně archivních (viz. příloha), bohužel i přesto se mi nedaří prázdné kategorie odstranit.

Díky za radu.
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
20. dub 2016 10:15 - 20. dub 2016 10:20 #126695
Ohledně hlášky: zapnul jsem si mód debug v systémovém nastavení,

při pokusu o smazání prázdných kategorií na mě žádné varování nevyskočilo, Joomla debug konzole zůstala "sbalená", viz příloha.

Přiznávám, že ladění systému nerozumím.

Díky za radu.
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
20. dub 2016 12:16 #126699
Spíše než Debug si zapněte Hlášení chyb na maximum. A nějaké info se neobjeví? Nad tabulkou s kategoriemi? Jako se objevuje "Bylo smazáno 5 kategorií"? Jste super správce? Nejde smazat žádná kategorie? I když mažete po jedné?
Poděkovali: jr.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
20. dub 2016 12:57 - 20. dub 2016 13:02 #126700
Po zapnutí hlášení chyb se objevila hláška (viz. příloha) týkající se konfliktu s pluginem JSecure Lite ( extensions.joomla.org/extension/jsecure-lite ), pokud to chápu správně.

Je řešením plug-in pozastavit a smazat kategorie nebo se pluginu zbavit anebo úplně jiný postup?

Ano, jsem super správce, nejde smazat žádná kategorie, ani po jedné.

Díky za radu.
Přílohy:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
20. dub 2016 13:02 #126701
Je to jen hlášení typu Strict standards, nemělo by vadit. Každopádně pozastavením pluginů třetích stran nic nezkazíte.
Poděkovali: jr.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
20. dub 2016 13:34 #126702
Plugin třetí strany jsem pro jistotu pozastavil, hlášení chyb mám nastaveno na maximum,
pokusil jsem se smazat kategorie hromadne i jednotlive, ale bez výsledku i bez hlášení chyby.

Kategorie jsou opravdu prázdné a jsem super admin – v koncích :)

Díky za radu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Linelabcz
21. dub 2016 19:36 #126726
Zdravím, máte v koši nějaké kategorie? Při pokusu o smazání napíše systém nějakou hlášku?
Poděkovali: jr.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od jr.
21. dub 2016 22:56 - 21. dub 2016 22:57 #126732
Zdravím,

jak jsem psal k předchozím dotazům,
snažím se mazat v koši prázdných kategorií (obsahujících prázdné a zároveň také nearchivované články), nedaří se mazat tyto kategorie hromadně ani jednotlivě, po zapnutí hlášení chyb se neobjevují varovné hlášky - v rámci privilegií jsem super admin.

Nakonec jsem si pomohl promazáním těchto kategorií "natvrdo" v rámci phpmyadmin, což se povedlo, ale zajímá mě hlavně řešení týkající se standardního postupu v rámci backendu Joomly.

Díky za radu.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.