Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Videogalerie a videoplayer

14. bře 2016 18:56 #126254
Videogalerie a videoplayer od Pavel Hermann
Uživatel
Ahoj, jsem začátečník, hledal jsem to tady na fóru, ale nenašel. Chtěl bych udělat přes side menu videogalerii s kategoriemi, kde budou videa, která budou nahraná přes FTP přímo na server. Nechci videa ukládat nikde veřejně na Youtube, Vimeo ani na žádný podobný web.

Pokud mi poradíte nějaké FREE rozšíření budu rád.

Díky moc.

14. bře 2016 20:56 #126257
Odpověď od MaK.
Zkušený uživatel
Něco takového by ti třeba nepomohlo? easyhtml5video.com/

Ukázka v praxi na www.mariankabele.com/obsahovy-marketing-u-vlacha

Jen si to budeš muset nastavit, ohnout podle potřeby.

MaK.

--- -- -
Poděkovali: Pavel Hermann

15. bře 2016 00:24 #126260
Odpověď od H13
Admin

Nechci videa ukládat nikde veřejně na Youtube, Vimeo ani na žádný podobný web.


Jen takovej malej offtopic, ale to, že je video na YouTube, nemusí znamenat, že je veřejné. Pokud je video označené jako neveřejné a je možné ho shlédnout jen přes URL s tokenem (což se vlastně rovná heslu) a odkaz (nebo přímo video) se dá na stránku, kterou je možné zobrazit jen po přihlášení, pak se dá o něm mluvit jako o neveřejném videu. Ano, je na externím serveru, ale to je emailová konverzace také.

Phoca Cart - www.phoca.cz/phocacart - e-shop, e-commerce
Phoca Gallery - www.phoca.cz/phocagallery - obrázková galerie
Phoca Download - www.phoca.cz/phocadownload - stahování souborů
Phoca Guestbook - www.phoca.cz/phocaguestbook - guestbook

15. bře 2016 09:28 #126262
Odpověď od MaK.
Zkušený uživatel