Virtuemart - nová objednávka - nechodí e-mail
14. led 2016 15:41 #125228
Dobrý den,
před pár dny mi přestaly chodit emaily o vytvoření objednávky. Z počátku jsem si myslel, že nechodí jen mě, ale bohužel je nedostávají ani zákazníci. E-mail nedorazí ani po změně stavu objednávky.
Jediné v čem sem se na konci roku vrtal bylo nastavení https pro stránku.
Najde se nějaká dobrá duše a poradí mi v čem by mohl být problém?
Děkuji
VirtueMart 3.0.6.4
Joomla! 3.4.8 Stable
PHP Version 5.6.10
před pár dny mi přestaly chodit emaily o vytvoření objednávky. Z počátku jsem si myslel, že nechodí jen mě, ale bohužel je nedostávají ani zákazníci. E-mail nedorazí ani po změně stavu objednávky.
Jediné v čem sem se na konci roku vrtal bylo nastavení https pro stránku.
Najde se nějaká dobrá duše a poradí mi v čem by mohl být problém?
Děkuji
VirtueMart 3.0.6.4
Joomla! 3.4.8 Stable
PHP Version 5.6.10
14. led 2016 17:18 - 15. led 2016 10:06 #125233
Odpověď od Cony

Moderátor
Pár základních otázek k projití:
- Máte v pořádku nastavení pro rozesílání emailů v globální konfiguraci?
- Jiné emaily chodí? (registrace apod.)
- Co se měnilo? Neměnil něco hosting?
- Nekončí jen emaily ve spamu? Nejste na blacklistu?
14. led 2016 17:44 #125238
Odpověď od medvídeček
Uživatel
Vyřešeno, děkuji
To mě nenapadlo, podívat se do globálního nastavení joomly. Hledal jsem problém přímo ve Virtmartu.
Pro email byl nastaven PHP Mail, změnil jsem na SMTP a už to funguje.
To mě nenapadlo, podívat se do globálního nastavení joomly. Hledal jsem problém přímo ve Virtmartu.
Pro email byl nastaven PHP Mail, změnil jsem na SMTP a už to funguje.