Virtuemart - nová objednávka - nechodí e-mail

Karolína
14. led 2016 15:41 #125228
Dobrý den,

před pár dny mi přestaly chodit emaily o vytvoření objednávky. Z počátku jsem si myslel, že nechodí jen mě, ale bohužel je nedostávají ani zákazníci. E-mail nedorazí ani po změně stavu objednávky.

Jediné v čem sem se na konci roku vrtal bylo nastavení https pro stránku.

Najde se nějaká dobrá duše a poradí mi v čem by mohl být problém?

Děkuji

VirtueMart 3.0.6.4
Joomla! 3.4.8 Stable
PHP Version 5.6.10

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Cony
14. led 2016 17:18 - 15. led 2016 10:06 #125233
Pár základních otázek k projití:
  • Máte v pořádku nastavení pro rozesílání emailů v globální konfiguraci?
  • Jiné emaily chodí? (registrace apod.)
  • Co se měnilo? Neměnil něco hosting?
  • Nekončí jen emaily ve spamu? Nejste na blacklistu?

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Karolína
14. led 2016 17:44 #125238
Vyřešeno, děkuji

To mě nenapadlo, podívat se do globálního nastavení joomly. Hledal jsem problém přímo ve Virtmartu.

Pro email byl nastaven PHP Mail, změnil jsem na SMTP a už to funguje.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.