Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Hledám pomoc při instalaci Vituemart 3 do Joomly 3

09. čvc 2015 19:43 #122568
Kdo mi poradí, co dělám špatně. Na webhostingový server nainstaluji bez problému Joomlu 3.4. Pak chci nainstalovat Virtuemart 3.0 a při instalaci mě to nahlásí vždy tuto chybu:

Fatal error: Call to undefined method JHtml::getJSObject() in /data/web/virtuals/81184/virtual/www/libraries/cms/html/bootstrap.php on line 476

Nejsem programátor, s Joomlou jsem již několik let pracoval, ale poze spíše jako uživatel. Proto prosím o odpověď pro obyčejného uživatele. Předem děkuji.

09. čvc 2015 23:43 #122570
Odpověď od Cony
Moderátor
A jak jste Joomlu instaloval? Vypadá to, jako by Vám chyběl nějaký soubor.

10. čvc 2015 09:36 #122577
Odpověď od Ervín Alferi
Uživatel
Joomlu jsem instalovat přes online FTP od firmy Wedos. Nahrál jsem zazipovaný soubor na webhosting. Ten se uatomaticky tam rozbalil. Instalace pak probíhala normálně a Joomla pracuje také normálně. Jdou mi nainstalovat jiné komponenty a rozšíření, ale pouze u Virtuemart mě to hlásí tuto chybu. Když jsem měl nainstalované nižší verze jak Joomly, tak Virtuemartu, tak to šlo nainstalovat normálně a vše v pořádku fungovalo. Jenže tyto dvě nové verze mě nejdou dohromady.

10. čvc 2015 15:33 #122579
Odpověď od Cony
Moderátor
Tuto kombinaci jsem instaloval cca před měsícem a půl, a vše proběhlo v pořádku. Zazipovaný soubor, který jste nahrával, byla čistá instalace Joomly, nebo již nějaký Váš archív? Rozbaloval jste do čistého adresáře, nebo v něm již něco bylo (např. předchozí verze Joomly)? Pokud je to možné, zkusil bch smazat kompletně celý adresář, vyprázdnit databázi a zkusit čistou instalaci, tentokrát ji však nechat rozbalit skriptem Akeeba KickStart.

10. čvc 2015 18:11 #122580