Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

Přesměrování stránek z alias domeny

05. úno 2015 08:52 #120020
Dobrý den,
jsem v Joomla začátečník a tak prosím Vás, více zdatnější, o radu.

Mám webové stránky běžící na example.com. Kvůli změnám webhostingu a celého vzhledu stránek jsem nejdříve zaregistroval doménu example.eu, na ní vytvořil nové webové stránky a následně z example.com vytvořil alias pro example.eu.

Nyní, když zadám do adresního řádku example.com, automaticky mě to přesměruje na example.eu. Toto je bohužel kvůli SEO nepřípustné. Pomocník z Wedosu mi poradil, že přesměrování je funkce Joomly, kterou já ale nejsem schopen několik dní odstranit, proto se obracím na Vás.

Otázka: Lze, aby stránky "na oko" běžely na example.com? Jak toho docílit?

htacces ze složky www
Code:
RewriteEngine On RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?example.com$ RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/domains/example.eu/ RewriteRule (.*) /domains/example.eu/$1 [L] # cele domeny (aliasy) RewriteCond %{REQUEST_URI} !^domains/ RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/domains/ RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?(.*)$ RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}/domains/%2 -d RewriteRule (.*) domains/%2/$1 [DPI] # subdomeny (s nebo bez www na zacatku) RewriteCond %{REQUEST_URI} !^subdom/ RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/subdom/ RewriteCond %{HTTP_HOST} ^(www\.)?(.*)\.([^\.]*)\.([^\.]*)$ RewriteCond %{DOCUMENT_ROOT}/subdom/%2 -d RewriteRule (.*) subdom/%2/$1 [DPI] # aliasy - spravne presmerovani pri chybejicim / RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d RewriteRule ^domains/[^/]+/(.+[^/])$ /$1/ [R] # subdomeny - spravne presmerovani pri chybejicim / RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} -d RewriteRule ^subdom/[^/]+/(.+[^/])$ /$1/ [R]


Pokud je něco zásadního, co jsem opomenul a mohlo by to vést k vyřešení mé situace, rád na vše odpovím.