Přihlásit se

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 bezpečnostní vydání (29 lis 2023)

Joomla 5.0.1 a 4.4.1 je nyní k dispozici. Jedná se o bezpečnostní vydání pro Joomla 4.x. a 5.x.

Sloučeno tabulky

08. led 2015 16:01 #119563
tabulky od tomáš
Uživatel
Zdravím všechny,
v prvé řadě říkám, že jsem začal s joomlou před pár dny, takže jsem opravdu začátečník...
Potřbuju vytvořit na webu (zatím localhost) soutěž, které by se účastnili registrovaní uživatelé a následně tabulku (žebříček) dle výkonosti.
Tedy vytvořit tabulku, která by tahala data z mysql např.: uživatel. jméno atd. , přičemž přihlášený uživatel by zadal - hrál jsem s uživatelem martin a vyhrál jsem, uživatel martin by musel potvrdit výsledek a následně by se poslal požadavek do DB která by ho zpracovala a tabukla byla aktualizovaná.
Nevíte o nějakém free modulu, popř. jakou cestou by se dalo jít ? vůbec se nechytám...
dík :-)

08. led 2015 18:20 #119566
Odpověď od Bong
Moderátor
Nic podobnwho neznam, ale je to porad zapisovani vysledku. Lze tedy pouzit treba Joomsport, Jpodium,...

Zkuste upresnit na co to opravdu potrebujete. V praxi totiz nejake zapisovani a potvrzovani nefunguje. Ve spotru jsou od toho rozhodci....

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

08. led 2015 22:08 - 08. led 2015 22:11 #119569
Odpověď od tomáš
Uživatel
Jedná se mi o PC hru...vyřešeny to mají na webu www.heroes3.cz , kde je takový žebříček a počítá elo na základě potvrzených výsledků od hráčů...
Samozřejmě jsem jim, ale odkazovali mě na stránky na výpočet ela :-(
Ale i tak díky za tipy na moduly...

08. led 2015 22:23 #119570
Odpověď od Bong
Moderátor
No a co ty stránky na výpočet ELA? Ty vám neposkytnou zobrazení nebo API na vaše stránky?

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

08. led 2015 22:34 #119572
Odpověď od tomáš
Uživatel