j2 store odesílání emailu

MATUTOicek
10. zář 2014 12:04 #117750
Zdravím,
mohl by mi někdo poradit, používám componentu J2 Strore, ale našel jsem u ní problém, možná to je moje chyba, že jsem něco přehlédl, ale při odeslání objednávky bych potřeboval aby se mi na email odeslal mail s upozorněním že došlo k nové objednávce, nikde jsem tuto možnost v neplacené verzi nenašel, je možné že jsem se překoukl pouze, nebo to nejde? Popřípadě nemáte nějaké řešení?

Děkuji

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Bong
10. zář 2014 22:34 - 10. zář 2014 22:41 #117754
Zkontrolujte si, zda máte v Možnosti J2Store - Nastavení obchodu řádně vyplněná nastavení: Email obchodu, Jméno prodejce, Email administrátora, Název obchodu a Podpis v emailu.

Na Email administrátora obchodu se odesílá kopie objednávky vždy. Jedná se o email administrátora obchodu a ne administrátora stránek!

Zároveň vřele doporučuji odinstalovat stávající češtinu a nainstalovat si poslední zbrusu novou verzi češtiny cs-CZ.com_j2store_j30.zip .

I'm sorry, my responses are limited...you must ask the right questions.

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od MATUTOicek
11. zář 2014 13:34 #117761
Díky moc, měl jsem to nastavené, ale chyba byla v emialu, na který se to neposlalo, nastavil jsem jiný a vše jde. Díky

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.

Odpověď od Martin
21. lis 2014 14:23 #118997
Mám dotaz ... možná to také někde přehlížím, ale nastavení jazyka? Dal jsem si tam od Bondova češtinu ale je to pořad ENG :pinch:

Pro možnost přispívání do fóra je nutné: Přihlásit se nebo Vytvořit účet.