Přihlásit se

Joomla 5.1.0 a Joomla 4.4.4 (17 dub 2024)

Dnes byla uvolněna nová verze Joomla 5.1.0, společně s Joomla 4.4.4. Tato verze přináší spoustu nových funkcí, vylepšení v oblasti bezpečnosti a kódu a díky těmto vylepšením i vyšší rychlost.

excel

16. kvě 2014 18:44 #116125
excel od jarsmid
Začátečník
Hezký den.
Potřebuji nějakým způsobem otevřít excelovskou tabulku přímo z Joomly (článku).
Jde o to, že v Joomle (prozatím testuji na svém počítači) vytvářím popisy pracovních postupů atd. a někde na počítači mám uloženy excelovské tabulky, které obsahují různá data související s danými popisy (průběžně se aktualizují). A právě tyto tabulky bych potřeboval nějak otvírat (ne stáhnout) přímo z Joomly.
Snažil jsem se různě hledat, ale neuspěl jsem (třeba jen nechápu).
Pokud by mi někdo poradil (nejsem žádný velký odborník, takže trochu více polopaticky), byl bych vděčný.
Díky.

16. kvě 2014 23:00 #116127
Odpověď od ghost
Zkušený uživatel
otevirat binarni soubor na webu proste nejde
mate moznost tvorit/prevest tabulky v office365 nebo google docs, ty by pak sly na webu otevirat

proc je potrebujete otevirat a ne stahovat?

Joomla! pro každého

17. kvě 2014 09:29 #116130
Odpověď od jarsmid
Začátečník
Obával jsem se, se mi nepříjemná skutečnost potvrdí.
Proč potřebuji otvírat a ne stahovat? Syn má malou firmu. Má i vlastní server nakterém má uloženo celkem asi 60GB různých dat ve Wordu a Excelu. Ve struktuře Windovs je to už dost nepřehledné a i nepraktické (pokud chci vědět co konkrétně soubor obsahuje, musím ho otevřít.
Proto jsem chtěl využít Joomlu, do které by se přehledně přepsalo větší množství současných doc souborů, zbytek doc souborů (např. vzorové texty dopisů) by byly přístupné z článků odkazem (toto lze i stahovat) No a pak jsou zde desítky excelů, které jsou neustále doplňovány (více lidí) a proto nelze soubor stáhnout a později znovu uložit.

O office 365 nebo google vím, bohužel to by mi nebylo schváleno (data prý musí být na našem serveru).